Even voorstellen

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Goedemiddag,

Gezien er veel leuks te bekijken is op dit forum heb ik me maar even aangemeld.
Mijn naam is Nick wonend in het mooie Drenthe.
Ben begonnen met een Toyota starlet p8 en daarna een Corolla G6 gehad.
Ik wilde al een poos iets anders en wilde koste wat kost geen duitse of franse auto. Ben een Toyota freak wat dat betreft en dat zit in de familie
Toch maar eens naar een Lexus kijken, wat ik altijd al een super model vond was de IS200.
Na veel IS'en bekeken te hebben heb ik 3 week geleden er toch maar een gekocht.
Een zwarte IS200 uit 2005, leder bekleding en op de navigatie na alles erop en eraan.
Heb nog geen mooie foto's heb de auto zo meegenomen bij de dealer, want ja, een lexus is een Toyota en als dat goed voelt is die goed!
Kom ik altijd mee weg, tot nu...
De auto was "keurig gepoetst" aldus de dealer, de IS zag er keurig uit, interieur alsof er nog nooit iemand in gezeten had.
motorisch was de auto ook goed.
Tot ik thuis kwam en de auto met een doek eens begon na te kijken, waaruit bleek dat het gehele dag volzat met ingevreten vogelpoep, tot aan het metaal aan toe.
Balen dus en nu staat hij bij de spuiter!


Gr Nick
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Welkom Nick.
Ik heb zelf een zwarte IS200 '04 gehad. Mooie auto en heel lekker om in te rijden.
Balen van de vogelpoep. Daarom heb ik altijd een spuitbus en sponsje in mijn auto.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Welkom Nick.
Ik heb zelf een zwarte IS200 '04 gehad. Mooie auto en heel lekker om in te rijden.
Balen van de vogelpoep. Daarom heb ik altijd een spuitbus en sponsje in mijn auto.
Kalkvlekken en swirls :rulez:
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
88
33
18
Welkom Nick
Balen van de shit maar nu wel een nieuw dak.
Veel rijplezier gewenst
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Omdat niemand nog weet hoe mijn IS eruit ziet ,
hierbij eindelijk even de foto
uhq1cjuyj97.jpg


Het dak is inmiddel gespoten en weer strak.
Ik ben van plan niet extreem veel aan de auto te veranderen.
Ik heb inmiddels de panelen van de raamschakelaars met watertransfer voorzien van een carbon-gold patroon. vindt ik mooier als dat grijze.
Plan is om deze velgen een tint donkerder te laten poedercoaten van het voorjaar.

verder wil ik de ramen nog laten blinderen.
Eigenlijk de auto lekker zo laten zoals die is.
maar wie weet wat de toekomst brengt.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Welkom Nick en je hebt een prachtige wagen en mooie velgen... Ik heb een IS200 Sport (2000) in Dark Grey Mica. Donkere kleuren staan dit type erg goed, vind ik.