Even voorstellen

Dirkdeluxe

Nieuw hier
17 dec 2015
19
1
0
Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mij even voor. Mijn naam is Dirk. Ik ben 58 jaar en al een paar jaar in het bezit van een BMW E38. Deze auto rij ik voornamelijk en met veel plezier hobbymatig. Daarnaast heb ik voor dagelijks gebruik diverse Japanners en Koreanen gereden. Nu op zoek naar een leuke Lexus. De vrouw moet er ook in willen en kunnen rijden, dus de auto mag vooral niet te groot zijn. :) Ik heb me hier aangemeld om me een beetje nader te ori?nteren. Zit een beetje te denken aan een IS of zo. Is niet al te groot, maar biedt denk ik ook voor de echte liefhebber waar ik mijzelf wel toe reken voldoende rijplezier en comfort. Ik ben echt gek van zescilindermotoren (meer mag ook; mijn BMW is een twaalfcilinder) ;-) Ik zal hier voornamelijk meelezen en zo af en toe eens iets posten.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom Dirk , een 12 cylinder :rulez:
ik heb hobbymatig een 8 cylinder
een IS lijkt mij een goede keuze , niet heel groot maar een luxe en Premium model , al zo ik zeker even naar een GS kijken
succes
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Dirk, Tja een twaalfcilinder hoeft het niet te zijn, maar voor de helft aan cilinders kun je bij Lexus bij een IS prachtig terecht. Zowel als iets ouder model IS 300 of de nieuwere IS 250. Suc6.
 

Dirkdeluxe

Nieuw hier
17 dec 2015
19
1
0
Dank voor het welkom. Ik zal de keuze uiteraard t.z.t. laten weten. Kan nog even duren hoor, dus heb geduld!
 

Dirkdeluxe

Nieuw hier
17 dec 2015
19
1
0
Nou forummers, het is een IS 200 geworden uit 2004, goed onderhouden en met betrekkelijk weinig (140k) kilometers. Een heel mooi karretje! a.s. zaterdag haal ik 'm op. Ik zal zien dat ik wat foto's geplaatst krijg.
Ben ik mooi op tijd voor de meeting.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
219
63
Hey ja zoiets achtigs heb ik ook ! :) maar die heb je in verschillende tinten. Ben benieuwd naar de foto's ! :)
 

Dirkdeluxe

Nieuw hier
17 dec 2015
19
1
0
Nou, dit is 'm dus:

b9e0be03970d331f714e1430eea51a14.jpg


'Grijs' staat er als kleur op het kentekenbewijs. Ik vind het 'm mooi staan.
De eerste kilometers bevallen zeer goed! Wat een heerlijk karretje!
Heel even stond er een BMW E46 op het verlanglijstje, maar ik ben blij dat we (de vrouw rijdt er ook met veel plezier in) voor deze Lexus gekozen hebben.
Er staan nog wat dingetjes op de 'to do' list, maar dat gaat allemaal wel goed komen.
Voorlopig ff rustig genieten. We waren w?l van plan om 'm een tijdje te houden. :)

d840f12406db103e25af1d57e5b1f937.jpg
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
219
63
Achterlichten zijn een slag donkerder, en de mistlampen zijn ook wat donker.
Dit kun je natuurlijk vervangen ;) maar het bouwjaar verklapt ook dat het een facelift moet zijn :)
verder zijn er nog wat kleine interieurverschillen wat ik weet. ( zonneklep waar je je rijbewijs/autopapieren achter kunt schuiven )
en de knop van spiegelverlichting is net wat anders.
Voor de rest weet ik het ook niet precies hoor ! Dit doe ik zo even uit het hoofd ;)