Shinigami stelt zich voor

Shinigami

Nieuw hier
28 jan 2016
8
0
0
Hallo mede-lexus fans/rijders

Ik ben Micha?l 28jaar uit Rotterdam

Trucker van beroep

Eigenaar van n 2003 IS200

Mijn plannen ermee is om er n vipstyle van te maken.

Hoop hier veel kennis en idee?n op te kunnen doen en uiteraard gezelligheid

Cheers
 

Bijlagen

  • photo4927.jpg
    photo4927.jpg
    467,1 KB · Weergaven: 30

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom Michael , veel succes met de VIP style transformatie :rulez:
mits goed uitgevoerd is het een gave style , zoek maar eens op clublexus voor wat voorbeelden
al wordt dit vaak gedaan bij de wat grotere modellen van Lexus
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom hier en proficiat met de IS :thumbsup: Wat heb je hiervoor gereden?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Welkom, goede smaak met bippu👍
Zo te zien heb je dan een veelvoud van de waarde van de auto appart gelegd als je richting VIP gaat. Dan denk ik wel gelijk aan veel chroom, leer en walnoothout. Iig veel succes en houd ons op de hoogte van je ontwikkelingen.
 

Shinigami

Nieuw hier
28 jan 2016
8
0
0
No Title

Zal zeker even kijken op die site
 

Bijlagen

  • photo4928.jpg
    photo4928.jpg
    13 KB · Weergaven: 29

danielis200

Hoort erbij
26 mei 2011
84
2
0
Welkom
Ik ben met zo'n exact project bezig maar wil het geen vip style noemen.
Zoals eerder gezegd is dat veel chroom .
Die foto die je post is meer stance style.
Zoek maar is op google naar stance nation lexus is 300. Of op royal stance.
Succes met je ombouw als je vragen heb ivm met maten voor je velgen. Kan ik je helpen. Btw woon zelf ook in rotterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shinigami

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Een IS is eigenlijk te klein en te sportief voor de VIP scene.. Dan ga je inderdaad meer naar stance toe; ook erg vet!
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Je kan het zelfs op een Ford Ka toepassen. Doesn't mean it works.

Google "bippu" en vertel me hoeveel kei cars je ziet. :)

Maar vertel mij dan waarom het volgens jou het niet werkt? Jouw definitie van VIP/Bippu, je hoeft mij niet te vertellen wat je kunt googlen.
Je ziet lang niet alles wat ze in Japan doen. Je ziet voornamelijk plaatjes die de meeste mensen absurd of mooi vinden.
Dan kom je vaak bij stancenation enzo terecht.... geen wonder dat je dan geen kei cars ziet.

M.a.w. de stijl die ze toepassen wordt niet beperkt tot alleen grote sedans, wel is het voornamelijk grote sedans.
Dus in jouw geval is een Toyota Hiace ook niet mogelijk om in een VIP style aan te passen.
 

Shinigami

Nieuw hier
28 jan 2016
8
0
0
danielis200 wij gaan zeker even contact houden met elkaar stuur straks maar even n pm evt :)

ik denk ook dat bippu wordt toegepast voor veel modellen ook op facebook op vip-style pagina's kom je ook veel verschillende tegen (ook de hi-ace en kleinere auto's) maar er wordt volgens mij ook veel verwarring gemaakt met hellaflush enz.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Tuurlijk wordt er veel verwarring vemaakt onder die benamingen, en vaak een toefje "zelf" aan verschillende stijlen worden toegevoegd.
Er is ook veel onbegrip voor vele dingen. Zoals de "touwtjes" als fusa/tsuna.

Wat betreft hellaflush, omdat bij de meeste VIP bakken camber wordt toegepast. En (bij te veel) vaak ook weer hellafail genoemd maar in japan is dat dus Oni-kyan. Is gewoon een stukje cultuur/andere norm.