Wie ben ik?

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Hallo mede forumleden,

Vandaag een account aangemaakt en zal me even voorstellen;
Ik ben Vincent de Roos, kom uit Winterswijk en rijd sinds kort een Lexus CT200h Business Line Pro uit 2011 in de kleur Dark Opal.

De auto is even wennen na mijn vorige auto, een Toyota Blade Master G met een 3,5 l V6 in het vooronder. (Japanse import)
Deze auto is ingewisseld voor de Lexus omdat ik jaarlijks 30-50.000 km ga rijden. Dan is een V6 nogal kostbaar.
In die paar dagen dat ik de Lexus rijd, gaat de auto steeds meer bevallen. Hier en daar mis een paar 'snuisterijen' uit de Toyota, maar het genot van 1 op 20 rijden is ook veel waard.

Wat ben ik van plan?
Binnenkort komen er 18-inch zomerwielen (van mijn oude Toyota) onder en de huidige 17-inchers worden voorzien van winterbanden.
Veel kilometers rijden :) Verder blijft de auto redelijk standaard.


Voor het 'echte' werk heb ik een tweede auto, waar ik wel eens wat over vertellen als daar behoefte aan is.

Tot zover, ik hoop veel extra's te vinden op het forum.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom Vincent
Net even gezocht op Google naar Blade Master G (gave naam) daar zit dus het motorblok van de IS350 in 😳lol
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Welkom Vincent
Net even gezocht op Google naar Blade Master G (gave naam) daar zit dus het motorblok van de IS350 in 😳lol


Klopt, een 2GR-FE. Ik had ruim 300 pk op de voorwielen :)
Snelheidsbegrenzer eruit gehaald.daarna topsnelheid ruim 270 km/h.

In mijn voorstelronde had ik het over 18-inch wielen, dat worden VOLK TE37 in costum specs.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Vincent , je had een bijzondere Toyota en nu een CT , stapje terug lijkt mij maar als verbruik een issue is is dat een logische stap
TE37 zijn fraaie velgen en zouden goed onder mijn SC staan :rulez:

en vertel gerust over je tweede auto :D
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Welkom!! Veel plezier met de CT200h, ben ook inderdaad wel benieuwd naar de 2e auto!
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Dank voor het hartelijke welkom.
Ik ben ook actief op andere fora, hoewel dat regelmatig uitsluitend als lezend lid is.
Ook ik erger me regelmatig aan de reacties van forumleden die denken de waarheid in pacht te hebben en stop dan maar met reageren.

Foto's van de Lexus zijn er nog niet, zodra die er zijn zal ik wel wat posten.
Op verzoek wil ik ook wel wat vertellen van mijn tweede auto (geen Lexus..), daarvoor open ik een link op de Loungebank. :)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ook ik erger me regelmatig aan de reacties van forumleden die denken de waarheid in pacht te hebben en stop dan maar met reageren.
Moet je niet doen, is niet goed voor je rikketik..

Btw, een forum is er om te reageren nietwaar? Ik erger me vaak aan mensen die zonder enige redelijke onderbouwing iets neerflutsen en dan boos worden als ze commentaar krijgen.
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Volgens mij heb ik een paar jaar geleden die Toyota Blade Master G te koop zien staan denk ik. Zal er maar eentje van zijn in NL ... De enige leuke "Auris" die hier in NL rondrijdt !!

Enne je mag ook wel lol hebben toch? Ik rij met de IS300 ook tussen de 8-10 km per liter, maar wel heerlijk!

Enjoy hier op t forum!
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Vandaag is de CT verkocht, maar.... er komt een andere Lexus voor terug.
Zodra die er is, zal ik die 'voorstellen'.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Geen hybride meer? Ik kreeg vd week een ct mee toen de gs ff bij de garage stond.
moest ik echt wel aan wennen zeg. Toen ik daarna in mijn gs stapte voelde ik me meteen weer thuis.
ik zeg niet dat het nooit hybride zal worden , is toch de toekomst, maar dat stel ik nog wel ff uit.
de is300h vind ik echt een plaatje.
ben benieuwd wat het gaat worden Blade.
vertoef je toevallig ook op carclean forum?
gr
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
De reden van inruil? Toch wat vermogen te weinig...
Ik rij ongeveer 40000 km per jaar en houd ook de kosten in de gaten.
Dus op zoek naar iets snellers en ook zuinig. Lastige combinatie en dan komt snel een diesel in gedachten. Maar wat dan? Na wat merken gezocht en bekeken, gereden en berekend.
Maar... Ik ben Lexus trouw gebleven. Heb een zeer jonge IS300h F Sport gevonden met wat kleine opties. Na een paar dagen proef rijden de knoop doorgehakt en gekocht.
Kosten zijn wel wat hoger dan een CT, maar je krijgt er wel wat voor terug...
Zodra ik fotos kan maken plaats ik wel wat.
 

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Gefeliciteerd en kom maar op met de foto's.
ik ga verder met mijn CT200h Excutive Starlight Black (207)
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
De afleverdatum staat voorlopig op 11 november, even geduld dus nog.
Gelukkig heb ik de 18-inch velgen van de Blade nog. Daar komen winterbanden op. Alleen nog iets regelen met bandenspanningssensoren.
En Keffin, waar kom jij vandaan?
 

Keffin

Hoort erbij
23 okt 2016
30
3
0
Ik kom uit Neede. Vanavond toevallig nog naar Winterswijk: 'k krijg van twee vriendinnen een Talamini aangeboden in ruil voor een ritje in de Lexus. Prima deal :p

Tenzij ze denken dat ze zelf een stukje mogen rijden, dan betaal ik dat ijs zelf wel..

11 november.. bah, wachten op zulke dingen duurt v??l te lang :(