Terug van weggeweest

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Hey allemaal!

Ik zal me even (opnieuw) voorstellen. Ik ben Robin, 18 jaar oud en heb een Lexus GS. Een aantal mensen zullen mij wellicht nog wel kennen(?). Ooit was ik het jongste lid van het forum, nu misschien nog steeds :giggle:. Ik was geloof ik een jaar of 12 toen ik me hier registreerde. Samen met mijn vader een grote Lexus freak. Mijn vader rijdt al heel lang Lexus, eens Lexus is voor altijd Lexus (logisch). Hij had eerst een eerste generatie GS en toen de opvolger uitkwam heeft hij die meteen gekocht. Vanaf dat moment is het altijd mijn droomauto geweest, m'n vader wist dat en had beloofd hem voor mij te houden voor als ik 18 ben. Dit jaar was 't dan zo ver...op m'n verjaardag kreeg ik het cadeau van m'n dromen. Mijn vader heeft de auto destijds nieuw gekocht, dat maakt het ook nog specialer voor mij. We kennen dus de hele geschiedenis van de auto, dat is ook een pluspunt.

De Lexus rijdt voortreffelijk, maar dat hoef ik jullie denk ik niet uit te leggen. Het is echt een van m'n hobby's om erin te rijden, elke kilometer is het weer genieten. Als ik me verveel ga ik ook gewoon een rondje rijden :). Ik ben trouwens ??n keer naar een meeting gekomen samen met mijn vader. Ik zag dat de meeting van dit jaar al is geweest (helaas). De volgende meeting(s) ben ik er zeker bij!

Nu wat meer over de auto zelf. Hij is Metallic Dark Blue met volledig Ivory lederen bekleding. Hij is full option, elke optie die er te krijgen is zit erop met uitzondering van een moonroof. Hij is niet meer helemaal hetzelfde zoals eerst, mijn vader heeft hem o.a. laten spuiten voordat hij hem aan mij gaf. Hieronder wat foto's, de foto van achter is een beetje slecht met dank aan het zonlicht. De auto is wel vies (vooral de velgen, aanraken = zwarte vingers) maar ik wil hem volgend weekend even wassen. Ik zal dan ook wat meer/betere foto's posten, ook van het interieur.

2hgtxqe.png


35iy8on.png


mt8o4l.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Raoultjin

Raoultjin

Hoort erbij
9 okt 2013
37
1
8
welkom gozer....wees trots op je vader..dat kunnen niet velen zeggen...veel plezier met je nieuwe speelgoed, wees voorzichtig...auto ziet er prima uit....succes
 

uranj16

Hoort erbij
10 mrt 2016
45
7
8
Wauw, wat geweldig van je vader. Je bent in ieder geval een bofkont.
Veel plezier met jou Lexus :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoultjin

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Bedankt allemaal! Ben er heel blij mee en inderdaad heel trots op mijn vader. Voorzichtig ben ik altijd!
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Mooie auto! :thumbsup: "Ben er heel blij mee en inderdaad heel trots op mijn vader". Ik denk andersom ook:D:thumbsup:
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Gaaf een gs300 op je 18e! Geen moeilijkheden gehad met verzekeren?

Thanks! Nee gelukkig geen gezeik gehad.

Mooie auto! :thumbsup: "Ben er heel blij mee en inderdaad heel trots op mijn vader". Ik denk andersom ook:D:thumbsup:

Bedankt :oops:

Hey RRGS heb je ook plannen met de GS ?

Heb geen plannen in de zin van aanpassingen. Hij is perfect zoals hij nu is (vind ik). Andere zaken zoals onderhoud zijn natuurlijk wel van belang. Ik wil hem binnenkort bijvoorbeeld volledig laten detailen (kleien, polijsten etc.) en hij moet binnenkort ook voor een kleine beurt.
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Heb de GS vandaag gewassen en gewaxt. Het blijft verslavend om 'm te waxen en dat is zo geweldig aan onze auto's (of in het algemeen gewoon auto's met een wat duurdere lak), hoe meer je waxt hoe dieper de glans wordt en je kan er bij wijs van spreken uren mee doorgaan. Helaas was m'n wheel cleaner op dus ik kon m'n velgen niet echt schoonmaken. Toen ik klaar was moest ik per se nog even een rondje snelweg gaan rijden (ja ik ben verslaafd) en dat doet de velgen natuurlijk niet ten goede, ze waren weer net iets viezer toen ik terug was. Ik wil de auto wel laten detailen (kleien, polijsten etc.). Hieronder wat foto's van vandaag:

3493okl.png


2z3qhc9.jpg


2q86oat.png


w6zaiw.png


vzbjno.png
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Een prachtig resultaat , poetsen met een donkere kleur is erg mooi
maar laten kleien en polijsten ? Welnee joh veel te leuk om dat juist zelf te doen , zoek maar eens op "dat" (dual action polisher ) of op carclean forum
succes :rulez:
 

Been

Actief
2 jan 2011
119
7
0
Blijven mooie tijdloze standaard velgen !...staat jou auto goed ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
(...het is dat het bij mijn LS er niet meer op past ivm. de Stoptech remmen, maar anders hadden deze erbij mij er ook onder gezeten....ultimate sleeper look ! :p )
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Een prachtig resultaat , poetsen met een donkere kleur is erg mooi
maar laten kleien en polijsten ? Welnee joh veel te leuk om dat juist zelf te doen , zoek maar eens op "dat" (dual action polisher ) of op carclean forum
succes :rulez:

Bedankt! Ik heb nog niet echt ervaring met polijsten en de auto moet wel weer gepolijst worden, dat moet wel professioneel gebeuren. Het is natuurlijk niet even met de machine erop (machine heb ik trouwens ook niet) want je wilt niet dat er teveel wordt gepolijst, vandaar dat ik het liever door een echte detailer laat doen.

Blijven mooie tijdloze standaard velgen !...staat jou auto goed ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
(...het is dat het bij mijn LS er niet meer op past ivm. de Stoptech remmen, maar anders hadden deze erbij mij er ook onder gezeten....ultimate sleeper look ! :p )

Thanks! Ik vind ze ook erg goed staan onder de GS, vind het zelf een van de mooiere velgen van Lexus. Jammer dat ze dan niet in een grotere maat te krijgen zijn, anders had je die kunnen overwegen.
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Bedankt! Ik heb nog niet echt ervaring met polijsten en de auto moet wel weer gepolijst worden, dat moet wel professioneel gebeuren. Het is natuurlijk niet even met de machine erop (machine heb ik trouwens ook niet) want je wilt niet dat er teveel wordt gepolijst, vandaar dat ik het liever door een echte detailer laat doen

Te veel polijsten zal niet snel gebeuren. Met een excentrische machine kan je weinig fout doen. Heb er zelf ook een en gaat perfect:)
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Dikke wagen man! Zo blijft de auto ook bij een liefhebber;)

Thanks man! Dat blijft hij zeker!

Nette gs! Zeker showen op de mini meet !

Thanks! Weet nog niet of de mini meet gaat lukken, komt voor mij een beetje vervelend uit. Ik probeer er wel bij te zijn.

nice welkom terug! veel plezier met je wagen!

Thanks! Volgens mij bent u nog de enige van een aantal jaar geleden! Die naam komt me maar al te bekend voor namelijk.

Te veel polijsten zal niet snel gebeuren. Met een excentrische machine kan je weinig fout doen. Heb er zelf ook een en gaat perfect:)

Hmm oke, dat is dan iets moois voor de toekomst. Het moet nu echt goed gebeuren (auto is al een tijdje niet meer gepolijst) en aangezien ik totaal geen ervaring heb kan ik het beter door een professional laten doen.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Sang! Aai je vader houdt van je haha. Welkom terug en veel plezier met je GS!