even voorstellen

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
7
0
0
Vorige week was het zover na jaren grote Nissans gereden te hebben eindelijk mijn Lexus opgehaald. Het is een GS450H president uit 2009. De vorige en tevens eerste eigenaar wilde na 1,5 jaar aandringen van mijn kant afscheid nemen van de Lex. Ik had al veel rondgeneusd op dit forum vandaar dat ik het wel zo netjes vond om mij even voor te stellen.
 

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
7
0
0
No Title

Dank je Erwin IS200 en hierbij een foto
 

Bijlagen

  • photo5607.JPG
    photo5607.JPG
    252,1 KB · Weergaven: 29

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
7
0
0
Bedankt. Het is inderdaad een hele fijne auto. Rijd stukken beter dan de Nissan en hoop dat hij net zo betrouwbaar of beter is. Niet geheel onbelangrijk is het model. Dat ik vele malen liever zie dan de eenheids wurst uit Duitsland 😜
 

uranj16

Hoort erbij
10 mrt 2016
45
7
8
Mooie wagen, gefeliciteerd.
We zijn sinds maart van dit jaar ook in bezit van GS 450h uit 2009. Iedere dag een genot om erin te rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rca

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
7
0
0
RRGS. Het verbruik valt zeker mee maar heeft wel te maken met de zwaarte van je rechter voet. 1: op 12 bij een rit door duitsland is geen uitzondering. Ik heb de wagen nog maar kort dus mogelijk is nog zuiniger mogelijk. Het gasgeven is nu nog zooo verleidelijk 😀.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
165
39
28
Welkom hier ! Je hebt een prachtige auto en de velgen zijn inderdaad presidentieel. -)
Veel plezier ermee. Het verbruik in Duitsland met een loden poot op de Autobahn lijkt me normaal. Dat zal in Nederland iets anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rca