Voorstellen

Keffin

Hoort erbij
23 okt 2016
30
3
0
Dag Lexusliefhebbers,

Mijn naam is Keffin Hauser, 29 jaar. Ik ben denk ik meer een lezer dan een poster, mede doordat ik technisch gezien geen kaas heb gegeten van auto's. Meerdere malen heb ik al 'stiekem' op dit forum meegelezen. Ik stel me desalniettemin graag aan jullie voor, zodat jullie weten wie ik ben als ik toch ergens reageer :)

Toen ik twaalf jaar was, zag ik in een dorp waar we net naartoe verhuisd waren een Lexus staan. Direct vond ik dit een interessante auto. Ik houd altijd van dingen die je niet veel ziet en dus uniek zijn en bovendien waren ik en vriendjes bezig alle auto's die we zagen uit ons hoofd te leren; Lexus was voor mij totaal nieuw en dat trok me op de een of andere manier.
Bij de introductie van de IS 200 was ik officieel verliefd. Toen de daarop volgende 250 uitkwam, met die ongelooflijk dikke kont, wist ik het zeker: ik wil ook een Lexus! De daar weer op volgende 300 bracht me bijna tot wanhoop..

Nu, 17 jaar later, is het eindelijk zover. Een geplande verbouwing aan het huis moest er zelfs voor worden uitgesteld, maar dat is voor een jongensdroom geen overdreven maatregel. Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse bezitter van een IS 300h F Sport uit 2014. De complimenten vliegen mij om mijn grote oortjes; er komen zelfs vrienden van ver speciaal langs om de auto te bewonderen. De verzoekjes om te gaan toeren of om een rondje te rijden, zij op vijf handen niet te tellen en dat geldt trouwens ook voor het aantal keren dat ik mensen heb moeten zeggen dat zij NIET mogen rijden :p

Meerdere foto's volgen vast!

Groet en tot forumze :)
 

Bijlagen

  • photo5675.jpg
    photo5675.jpg
    140,5 KB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: Rca

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Gefeliciteerd met je aankoop. Prachtige verschijning en zwaar ondergewaardeerd, zo'n IS300h. Geniet ervan, maar dat hoef ik je niet te vertellen ;-).
 
  • Leuk
Waarderingen: Keffin