Voorstelronde

maar-teng

Nieuw hier
19 feb 2017
9
0
0
Bij deze zal ik mij ook even voorstellen.

Ik ben Maarten, 21 jaar en uit omgeving Den Haag. Nu anderhalve maand trotse bezitter van een Lexus IS 250 uit 2008 na mijn Swift uit 2006 ingeruild te hebben. Erg tevreden, maar met het oog op een aantal wensen m.b.t. upgrades mijzelf ingeschreven op dit forum.

Mvg
 

Bijlagen

  • IMG_7446 - kopie.JPG
    IMG_7446 - kopie.JPG
    389,4 KB · Weergaven: 24

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom , welke upgrades had je in gedachte ?
verlagen en dikke wielen is meestal al genoeg de deze IS
 

maar-teng

Nieuw hier
19 feb 2017
9
0
0
Dankuwel allen!

welkom , welke upgrades had je in gedachte ?
verlagen en dikke wielen is meestal al genoeg de deze IS

Vooralsnog ben ik erg tevreden over hoe die nu is, maar wat me toch erg gaaf lijkt is een klep in de uitlaat.
Verder vind ik die F-sport grille ook wel beter staan en kijk ik een beetje rond op het forum wat er zoal gedaan is.

Verlagen ben ik zelf niet zo'n fan van. Qua velgen vind ik de huidige zomer velgen, als op de foto, erg mooi. De winter set niet, dus wellicht dat ik deze zomers, winters worden en dat er een nieuw setje dikke zomers komt :D.

Prio 1 blijft voor mij toch wel die uitlaatklep :p
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Welkom! Mooie auto!
ik vind het super dat je op die leeftijd al zo'n mooie wagen rijdt, mijn man kocht in 2005 onze eerste Lex, een IS200 uit 1999, ik was toen 20, Toen ik 23 was nam ik de auto over omdat hij een busje nodig had. ik ben altijd super trots geweest dat dit kon en ik als vrouw in zo'n stoere auto mocht rijden!

Ik wens je veel veilige kilometers toe!

Groetjes Yvonne
 
  • Leuk
Waarderingen: maar-teng

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
EINDELIJK !! een IS250 rijder uit omgevingen Den Haag hahaah. Heel erg welkom en schaam je niet om te vragen. ben zelf afkomstig uit Den Haag dus wellicht kan je met dingetjes helpen :grin::rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoultjin en maar-teng

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Gefeliciteerd met een prachtige voiture -).
Wat voor kleur is het ? Zwart en hoe ziet hij er van binnen uit ? Rood of bruin ?
In ieder geval veel plezier en rijgenot met deze bolide !
 

maar-teng

Nieuw hier
19 feb 2017
9
0
0
Gefeliciteerd met een prachtige voiture -).
Wat voor kleur is het ? Zwart en hoe ziet hij er van binnen uit ? Rood of bruin ?
In ieder geval veel plezier en rijgenot met deze bolide !

Danku, danku! De IS is uitgevoerd in diepdonkerblauw met een cr?me interieur :)