Terug van weg geweest

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Hallo allemaal,

ik ben weer terug! Niet helemaal zoals ik zou willen maar toch weer Lexus.

niet bepaald in de planning maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Bovendien had ik ook iets met 4 wielen nodig.

Vandaag opgehaald een GS300 uit 1997 met 388k op de teller. Een forse stand! Met wat andere kleine punten zoals een vastzittende remklauw en verlopen apk toch maar gekocht voor 650. Misschien wel op Mp gezien.

het liefst kwam ik terug met een 2001 GS om die weer NA/t te maken.

Momenteel moet ik het geld anders besteden (bedrijf, woning, gezin etc) maar voor 650 wat kan er mis gaan? Tegenwoordig werken wij voor 70-80% aan Vag en BMW en ik blijf altijd zeggen dat een Lexus met 500.000 km makkelijk kan. En mooier loopt als een vag of Bmw product van enkele jaren oud. Nou dat klopt zeker.

buiten het schoonmaakwerk en hier en daar wat lak beschadigingen en roest ongeveer 500-750 euro aan onderdelen nodig waaronder wat pakkingen en een set aandrijfassen, remblokken en 2 banden. Monteren gaat wel lukken.
Moet ook nog apk op.

hier ga ik iig een jaar mee rijden en wellicht de auto als tester gebruiken voor mijn komende turbo project.

ik ben veelal druk maar zal proberen wat updates te houden.

foto krijg ik er nog niet op met de iPhone
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Soms gaan andere dingen voor en moet je keuzes maken... niet altijd zoals gehoopt helaas...
succes met alle plannen die je met de Lex hebt, een mooi project! En hopelijk komen er nog wat foto's!

gr.Yvonne
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
No Title
 

Bijlagen

  • photo5975.jpg
    photo5975.jpg
    196,9 KB · Weergaven: 33