kenneth stelt zich voor

KennethIS200Sport

Nieuw hier
25 apr 2017
6
0
0
Hallo mede lexus/toyota rijders,
Ik zal me even voorstellen,mijn naam is Kenneth Ottevanger.
Geboren en getogen in Pijnacker,en inmiddels 22 jaar oud.
Ik ben gek van alles wat wielen heeft,en dat al van jongs af aan met auto's en vrachtwagen in het speciaal.
Momenteel doe ik een opleiding tot vrachtwagen chauffeur,ce is al compleet binnen alleen de laatste casus van de code95 nog niet.
Mijn eerste auto was een Mazda mx5(eerste generatie),welke nu inmiddels geruild is voor een Lexus is200 sport.
Naast de lexus rijd ik ook nog een Mazda RX-7 FC3S uit ''86 (2e generatie,model s4 dus de pre facelift)
De Lexus heb ik nu een week of 3/4 en bevalt erg goed,en rijd super comfy als je een mx5 gewend bent.
Toen ik hem ging halen was ze wat smerig onder het zant en modder ed,maar eenmaal gewassen toch wel een dikke bak.
Ook zaten er al carbon sideskirts,achterbumperlip op en een rubber/plastic(?)voorlip,ook zit er al een aftermarked uitlaat op van megan racing welke in mijn ogen een zeer mooi geluid produceert.
Echter zitten er ook wel wat puntjes aan,maar dat heeft elke auto.
Waaronder dat de voor/achterbumper en het dak een respray nodig hebben,en er helaas (nog) geen radio in zit.
Wat hebben we er zelf al aan gedaan?:
nieuwe distributie aangezien deze niet helemaal bekent was en toch wel aan de beurt was.
nieuwe olie en filter,oem filter en castrol 5w30
nieuwe bougies van ngk
nieuwe koelvloeistof
nieuwe HSD Monopro schroefset aangezien de D2 set die eronder zat aardig lek was...
schoon gemaakt van binnen en buiten want dit was echt nodig.
trekhaak eronderuit aangezien ik die niet gebruik en ook niet zo mooi vind.
mistlapen voor geel gemaakt voor een iets wat minder ''stock'' look
Advan racing RGII's van mijn rx7 er even onder gezet aangezien de stock set 0,0 profiel meer had,maten van de velgen rondom:17'' 8,5J ET 35 met 225 voor en 245 achter.
kortom al veel aan gedaan maar ook nog veel te doen.
 

Bijlagen

  • photo6065.jpg
    photo6065.jpg
    113,4 KB · Weergaven: 28
  • photo6066.jpg
    photo6066.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 30
  • photo6067.jpg
    photo6067.jpg
    82,5 KB · Weergaven: 33
  • photo6068.jpg
    photo6068.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 27

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Kenneth , mooie IS200 en daarnaast nog een exclusieve RX7 , top
ik zie dat je achterlichten al redouts hebben wat ik erg mooi vind op een IS