ProXius eindelijk met IS200

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
Hallo allemaal. Al vele jaren heeft de leaseauto mij ervan weerhouden om mijn grote wens een IS200 te rijden te vervullen. Met het overstappen naar en functie zonder leaseauto stond het licht op groen voor deze jongen (nog wel uitdaging hier .

fetch


Er staan nog wel wat klusjes en wensen op mijn lijstje:
- armsteun voor
- nieuwe mistlampen voor
- originele 17" velgen opknappen
- nieuwe ruitensproeierpompje
- lakschade voorbumper wegwerken
- achterruiten blinderen
- mooie vloermatten

Maar wat er van de wensen terecht komt is maar de vraag, het verfraaiingsbudget gaat meestal naar mijn S2000. Ik moet mezelf blijven zeggen dat ik al een hobbyauto heb en dat dit een puur praktische auto is. Maar jullie weten natuurlijk allemaal dat dit niet op gaat voor zo'n heerlijke wagen dus dat wordt een krantenwijk erbij!
 

Bijlagen

  • photo6123.jpg
    photo6123.jpg
    433,1 KB · Weergaven: 34

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
219
63
Welkom op het forum, en tof om te zien dat er weer een IS gen1 bij is gekomen ! :)
Mooie kleur ook ;-) Veel plezier op het forum en met je IS.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom veel plezier met je IS
en een S2000 ! :rulez: geweldige roadsters vind ik dat
 

Knot

Actief
28 apr 2017
114
4
0
Mooi IS200, heerlijk met schuifdakje, dat heb ik helaas niet.

Ik heb ook een leaseauto, maar als je zoiets mooi vind koop je het er toch gewoon naast? MRB valt reuze mee en aanschafprijs ook.
 

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
Mooi IS200, heerlijk met schuifdakje, dat heb ik helaas niet.

Ik heb ook een leaseauto, maar als je zoiets mooi vind koop je het er toch gewoon naast? MRB valt reuze mee en aanschafprijs ook.

Ja schuifdakje is leuke optie op deze 'kale' IS200. Gisteren weer even gewassen en wat blinkt die 18-jarige lak dan toch mooi!
Naast de leaseauto had ik dus al een auto en een motor, en ergens houdt het op dan. Maar nu dan toch de IS200 gekocht, en in de vakantie gaat ie ons door het prachtige Noorwegen (Trollstigen!) leiden.
 

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
No Title

Ja, wat een genot was dat. Zowel de wegen in Noorwegen als de auto waarmee ik deze mocht ontdekken. Dakje is bijna constant open geweest, dat is wel anders hier op de Nederlandse snelwegen. Prachtige plaatjes geschoten van de IS200.
Inmiddels originele 17" velgen eronder gezet dus moet weer terug voor nieuwe foto's :)
 

Bijlagen

  • photo6245.jpg
    photo6245.jpg
    125 KB · Weergaven: 32

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
Met de komst van de nieuwe velgen heb ik het setje van op de foto's met goede winterbanden over voor ge?nteresseerden. Helaas nog weinig actief geweest op het forum dus de marketplace post moet nog even op zich wachten :giggle:
 

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
Ja ik heb ook dakraampje maar is echt heerlijk en inderdaad ziet het er chique uit!

Jup, maar reed deze week met open dak onder de bomen en hoorde een eikel/kastanje KEIHARD op het dak knallen en toen vroeg ik me wel even af of dat open dak zo verstandig was :oops:
 

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
No Title

Wat is er toch veel veranderd in de jaren he...
 

Bijlagen

  • photo6405.JPG
    photo6405.JPG
    327,5 KB · Weergaven: 34

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Zeker weten Lexus maakt hele grote stappen qua styling. Nu deze er nog bij om het rijtje compleet te maken:
LC%20500h-L.jpg

Mocht ik ooit de staatsloterij winnen dan zou dit heel goed een van mijn eerste aankopen kunnen zijn.

Jarno