Mijn eerste Lexus

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Nou margin, parkeer je Lexus niet te vaak bij mij in de buurt aub, anders neem ik hem per ongeluk een keer mee. We hebben bijna dezelfde auto.
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Welkom! ik heb dezelfde kleur en vind het een zeer dankbare kleur, mijn binnenkant ik wel niet Ivory maar gewoon simpel zwart.
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Ivory is redelijk risicovol met mijn twee kleine meiden achterin. Ik wil geen stiften op de achterbank!
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Vandaag mijn vrouw er mee laten rijden. Het ging goed gelukkig. De Lexus mag blijven ;-)
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Dank wederom!

Afgelopen weekend zijn de winterbanden er onder gegaan. Winterbanden op 16 inch staal, dat ziet er toch anders uit en het rijdt ook anders. Maar het is wel veilig als het gaat sneeuwen.. lexus winterbanden.jpg
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Frank, zijn er echt 16 inch wieldoppen van Lexus? (ik mis trouwens ook de brillenkoker in de dakconsole)
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Ik krijg er toch een beetje een Halfords gevoel bij. Zo van: net niet. Dan maar even staal. Na de winter wordt alles weer mooi.
 

Hein Lexus

Hoort erbij
13 nov 2017
71
4
0
Vandaag de Lexus aankoop keuring uit laten voeren. De Lexus blijkt in orde te zijn, erg fijn dat Lexus deze service biedt.


Wel een bijzonder puntje wat betreft trillingen. Ik had hier op het forum gelezen dat de IS300h bij bepaalde snelheden last heeft van lichte trillingen en dat daar een modificatie voor is, bestaande uit een demper en andere software. Bij mijn Lexus merk ik het nu ook, dus meteen gevraagd naar een oplossing hiervoor. Het is gebleken dat mijn Lexus nog niet voorzien is van de modificatie en dat de modificatie het voor 95% oplost. Ik heb er wel oren naar, maar ben een beetje geschrokken van de kosten, ruim 400 Euro. Dit omdat de auto uit de fabrieksgarantie is. Ik heb bij de dealer aangegeven dat ik er even over na wil denken. Ik vind het enerzijds fijn dat er een modificatie is, maar heb nog een beetje moeite met de financi?le consequenties.

Iemand suggesties hoe dit verstandig aan te pakken?
 
Laatst bewerkt: