Nieuw forumlid

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Hallo iedereen,

Ik wilde me even netjes voorstellen: mijn naam is Jarno en sinds een jaar ben ik de tevreden eigenaar van een IS 300h Luxury line uit 2014. Dit is mijn eerste Lexus na jaren Toyota te hebben gereden en ik heb totaal geen spijt van de overstap. Mijn collega's (merendeels duits-rijders) vonden het maar een vreemde keuze maar degenen die een keertje zijn meegereden begrijpen het nu. :) Ik heb een voorgevoeld dat ik nog lang een Lexus rijder zal blijven en dus ook op dit forum zal blijven rondhangen.

MVG,

Jarno
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Zoals gevraagd, bij deze wat plaatjes:





Dit was v??r het wassen toen er nog zonlicht was, inmiddels is hij een stuk schoner.

Jarno
 
Laatst bewerkt:

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
En nog even eentje erbij na de behandeling met Monello Acquaphobia:



Dat spul is echt bizar waterafstotend. Met het huidige weer zouden we eigenlijk een doek bespoten met Acquaphobia boven het hele land moeten hangen...

Jarno
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Jep, vandaag nog bij carclean geweest maar ik word nog niet bij naam begroet dus ik moet er nog n?t iets vaker komen. Die leuke blondine die er vandaag stond is trouwens ook een goede reden. ;)

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Welkom Jamo, dat is toch niet het merk speakers wat er in de Lexus zit? ... (flauw ik weet het :sneaky:)

Je moet trouwens ook even je kenteken plaat schoonmaken (nog flauwer)
 

Lexus131313

Nieuw hier
26 jul 2017
24
4
0
Welkom hier en wat een mooi type is die IS 300h toch ........staat hoog op mijn lijstje.......succes ermee !!!!