ook ik ben nieuw op dit forum

steeg56

Nieuw hier
25 nov 2017
1
0
1
Hallo allemaal,
Sinds kort mag ik me ook eigenaar van een Lexus (RX 450 h) noemen. Met mijn vrouw geniet ik er al een paar weken van. Geen nieuwe auto, die is echt te prijzig voor mij. Maar ik ben ontzettend blij met mijn occasion die ik bij Lexus Breda zag staan. Dankzij de hybride-techniek heeft ie een zeer acceptabel verbruik.Als caravantrekker lijkt het me een ideale auto. Over een paar jaren (als het ABP mij gaat ondersteunen) hoop ik nog meer te kunnen gaan rondtrekken in Europa. Het lijkt me leuk om op dit forum allerlei wetenswaardigheden te lezen over de auto.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Hallo steeg, als mede-nieuweling heet ik je van harte welkom op het forum. De RX 450 is beslist een auto waar je mee gezien mag worden: comfortabel, ruim, betrouwbaar en ook nog behoorlijk snel als het moet. Dat je er maar lang plezier van mag beleven!

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: steeg56

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Welkom, mooie keuze. Ik zelf rij nu een aantal jaren een RX400 en dat naar volle tevredenheid, mijn verbruik blijft steken op de 1op10 over de jaren, de 450 zou iets zuiniger moeten zijn.
Veel plezier met de aankoop :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: steeg56

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Mooie auto hoor, stond ook voor de keuze een RX 400 of een IS 250, ook om er een trailer mee te trekken, daar is de RX zeer geschikt voor,maar hebben toch weer voor een IS gekozen, we reden er al in en kan hem makkelijk trekken, maar alleen dat was een diesel, nu op benzine, veel plezier met de auto,
 
  • Leuk
Waarderingen: steeg56