Even voorstellen

Kledur

Nieuw hier
4 dec 2017
1
0
1
Dag Lexus-liefhebbers, hier een nieuwe op het forum.

Ik heb mijn IS200 inmiddels zo'n drie?nhalf jaar en ik geniet nog elke dag van die zespitter.
Mijn eerste auto was een Corolla E10; toen na drie jaar bleek dat daar inmiddels zo veel aan moest gebeuren dat het de moeite niet meer was ben ik op zoek gegaan naar wat anders.
Mijn oom reed toen al jaren een IS200 en ik als autoliefhebber ben altijd verkikkerd geweest op dat model; van het ??n kwam het ander, her en der wezen kijken, uiteindelijk een mooi exemplaar gevonden en direct verkocht natuurlijk. Geen dag spijt van gehad.

Dit is 'em
b9gltv.jpg



Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Gr Chris
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.395
219
63
Hey gaaf ! Weer eens een nieuw lid met een IS200 ! :) Grappig dat er nog veel meer zijn op dit forum die in het verleden ook de E10 hebben gereden :)
Ik ook btw :)

Erg gave auto ! Ook gaaf een zwarte, zie je niet zoveel ! Je hebt vast al zin in de winter ! Is dit je eerste RWD ?

Have fun op het forum ! En als je plannen met je bolide hebt wel even een project-topic aanmaken !!!!

Groeten !
 

Lexus131313

Nieuw hier
26 jul 2017
24
4
0
Hallo en welkom bij het Lexus forum en speciaal het IS200 gilde, ik heb ook jaren en jaren stiekem naar de Is200 zitten te kijken, maar idd van het 1 kwam het ander, maar sinds aug jl toch dat gedaan wat ik allang eerder had moeten doen...........ook een IS200 Executive aut. op de kop getikt.........en .........geweldig ondanks dat de IS200 al 12 jaar uit de roulatie is is het nog immer een graag gezien model, tijdloos en nog immer een zeer compleet uitgevoerde wagen.....gewoon tijdloos......prima keus, veel plezier met je IS.....en wie weet zien we je eens op onze IS200 meetings :)
greetz
Rikkert
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Ik heb hier nog ergens een brochure uit 1999 (?) van deze prachtige automobiel liggen. Was toen al ge?nteresseerd, maar boven leasebudget. Veel rijplezier !