- 30 jan 2018
- 5
- 0
- 0
Beste mede-liefhebbers,
Ik wil me, maanden na aanschaf van mijn auto, toch maar eens voorstellen hier. Ik meen namelijk te hebben gelezen dat hier tot op heden geen SC430-eigenaren te vinden zijn. Jammer, maar dat 'probleem' is nu opgelost. Ik heb mijn auto in augustus in Duitsland gekocht en het was toen met afstand het goedkoopste rijdende exemplaar van West-Europa. Daar was ook een goede reden voor, want bij aanschaf stond er al bijna 340.000 km op de klok. Inmiddels zijn we de 345k gepasseerd, waarbij de auto zich redelijk netjes heeft gedragen. Het hele verhaal over de aanschaf lees je hier: https://www.autoweek.nl/column/jan-l...n-lexus-sc430/
Behalve erg ervaren is de auto zoals je kunt zien ook erg rood, wat 'm voor mij extra aantrekkelijk maakt. Andere opvallende zaken zijn het ontbreken van een navigatiesysteem (was in NL standaard) en de spoorverbreders en verlagingsveren. Hierdoor staat de auto toch net iets beter op z'n standaard wielen, die ik overigens helemaal geweldig vind. Nadelen zijn het brandende motorlampje en het feit dat er eigenlijk wat draagarmen en draagarmrubbers moeten worden vervangen. Dat gaat ongetwijfeld een keer gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Jan
Ik wil me, maanden na aanschaf van mijn auto, toch maar eens voorstellen hier. Ik meen namelijk te hebben gelezen dat hier tot op heden geen SC430-eigenaren te vinden zijn. Jammer, maar dat 'probleem' is nu opgelost. Ik heb mijn auto in augustus in Duitsland gekocht en het was toen met afstand het goedkoopste rijdende exemplaar van West-Europa. Daar was ook een goede reden voor, want bij aanschaf stond er al bijna 340.000 km op de klok. Inmiddels zijn we de 345k gepasseerd, waarbij de auto zich redelijk netjes heeft gedragen. Het hele verhaal over de aanschaf lees je hier: https://www.autoweek.nl/column/jan-l...n-lexus-sc430/
Behalve erg ervaren is de auto zoals je kunt zien ook erg rood, wat 'm voor mij extra aantrekkelijk maakt. Andere opvallende zaken zijn het ontbreken van een navigatiesysteem (was in NL standaard) en de spoorverbreders en verlagingsveren. Hierdoor staat de auto toch net iets beter op z'n standaard wielen, die ik overigens helemaal geweldig vind. Nadelen zijn het brandende motorlampje en het feit dat er eigenlijk wat draagarmen en draagarmrubbers moeten worden vervangen. Dat gaat ongetwijfeld een keer gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Jan