Hallo!

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Hoi allemaal. Mijn naam is Key en lees al een tijdje mee op het forum, maar begin nu wat custom ideetjes te krijgen die ik verder wil uitwerken.

Heb in het verleden voornamelijk Honda gereden en rij sinds een jaar een zwarte IS 3rd gen hybrid F-sport met enkele optische mods.

Modificaties:
- OEM Spoiler
- Raam/Windschermen
- Chroom rand van de grill zwart gewrapt
- Achterlip met diffuser
- Custom blauw met carbon rand uitlaattips
- Custom DIY blauw gespoten calipers
- Mirrorlink van Beatsonic
- Setje DIY gunmetal grey LFA Style velgen 19" en setje DIY gunmetal grey Enkei velgen 19" voor de afwisseling

Zie topic onder projecten voor meer foto's, want we zijn nog lang niet klaar... lol

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG-20180131-WA0009.jpg Bekeken: 1 Grootte: 259,8 KB ID: 167501


Remmen upgrade
1zoub20.jpg
 
Laatst bewerkt:

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Welkom op het forum, mooie auto waar zo te zien heel wat poetswerk in zit. Ik heb net even bij beatsonic gekeken en die hebben leuke spullen, is er ook een winkel in NL die dat verkoopt?

Jarno
 

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Welkom op het forum, mooie auto waar zo te zien heel wat poetswerk in zit. Ik heb net even bij beatsonic gekeken en die hebben leuke spullen, is er ook een winkel in NL die dat verkoopt?

Jarno

Niet dat ik het weet. Ik had deze rechtstreeks uit Japan laten verzenden.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Kun je met die mirrorlink eigenlijk je telefoon met de cursor van de auto bedienen of wordt alleen het beeld van je telefoon op het autodisplay gezet?

Jarno
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Mooi hoor, maar hoe mooi ik die kleur ook vind, ik ben blij met mijn witte, tijdens de hitte van de afgelopen dagen was dat toch een verademing.
Ik krijg regelmatig een complimentje voor de mijne, dat zal jou ook wel regelmatig ten deel vallen denk ik zo.