Van Prius naar IS300h

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Mijn vrouw heeft deze IS300h uitgezocht, ik vond de km stand wat hoog, maar mijn vrouw is volhardend. Dus nu mag ik elke dag in deze Japanse Bella Machina rijden. En binnenkort ermee naar Itali?.
Het is een F-Sport en iedere keer als ik naar buiten kijk denk ik 'dank je wel vrouw'!
 

Bijlagen

  • photo6608.jpg
    photo6608.jpg
    312,7 KB · Weergaven: 24
  • Leuk
Waarderingen: Erjee

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
:D
Welkom Dietrich. En gefiliciteerd met zowel je vrouw als ook jullie mooie IS!
zelfs de kleur klopt. Well done!

Wat bedoel je met een te hoge kilometerstand?
Bij Lexus is dat nogal relatief, toch?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Mijn vrouw heeft deze IS300h uitgezocht, ik vond de km stand wat hoog, maar mijn vrouw is volhardend. Dus nu mag ik elke dag in deze Japanse Bella Machina rijden. En binnenkort ermee naar Itali?.
Het is een F-Sport en iedere keer als ik naar buiten kijk denk ik 'dank je wel vrouw'!

Bah, wat een ellendige ervaring en vooruitzicht... Je zou er maar aan overgeleverd zijn...
Ik heb met je te doen...






NOT!
:):rulez:
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
:D
Welkom Dietrich. En gefiliciteerd met zowel je vrouw als ook jullie mooie IS!
zelfs de kleur klopt. Well done!

Wat bedoel je met een te hoge kilometerstand?
Bij Lexus is dat nogal relatief, toch?

166000, maar je merkt er niets van.
 

Rogier

Hoort erbij
19 mrt 2012
51
4
8
Je vrouw heeft er kijk op! Ik zie ook een schuifdak. Goede keuze. De km stand van mijn IS300h is bijna 2 ton. Daar merk je ook niets van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Wat een verstandige vrouw.......die moet wel heel veel van je houden dat kan niet anders.
prachtige wagen. Mijn GS uit 2005 heeft 177.000 op de klok staan.
De Lexus monteurs noemen dat "net ingereden".
nog vele veilige kilometers gewenst.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Je vrouw heeft er kijk op! Ik zie ook een schuifdak. Goede keuze. De km stand van mijn IS300h is bijna 2 ton. Daar merk je ook niets van.

Daar gaan wij met onze vakanties binnenkort met gemak overheen, ik maak me geen zorgen, en mijn vrouw is nog steeds blij met haar keuze. Maar een schuifdak is echt een must voor ons, ook in onze oude Prius hadden we er een, zo'n solar roof, dat ding was echt geweldig.
Ik hoop maar dat het snel heerlijk weer wordt dan kunnen we dit schuifdak ook eens goed testen.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Wat een verstandige vrouw.......die moet wel heel veel van je houden dat kan niet anders.
prachtige wagen. Mijn GS uit 2005 heeft 177.000 op de klok staan.
De Lexus monteurs noemen dat "net ingereden".
nog vele veilige kilometers gewenst.

Ik vlei mezelf met het feit dat ze een goede smaak heeft, en dan betrek ik dat ook op mezelf natuurlijk :).
Wij houden beiden van mooie muziek, van de Italiaanse keuken, en van Italiaanse schoenen en kleding, en, ... wij gaan elk jaar minstens eenmaal naar Itali?.
En jawel wij houden ook van mooie Italiaanse auto's, meerijden, bekijken, genieten. Maar zelf wil ik er van mijn levensdagen geen meer, ik heb er genoeg gehad, 'ma bella macchina Japonaise' vind ik meer dan mooi genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Ik vlei mezelf met het feit dat ze een goede smaak heeft, en dan betrek ik dat ook op mezelf natuurlijk :).
Wij houden beiden van mooie muziek, van de Italiaanse keuken, en van Italiaanse schoenen en kleding, en, ... wij gaan elk jaar minstens eenmaal naar Itali?.
En jawel wij houden ook van mooie Italiaanse auto's, meerijden, bekijken, genieten. Maar zelf wil ik er van mijn levensdagen geen meer, ik heb er genoeg gehad, 'ma bella macchina Japonaise' vind ik meer dan mooi genoeg.

:)
Couldn?t agree more!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich