Even voorstellen.

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Hoi! Ik wil me als kersvers Lexus eigenaar even voorstellen.
Na een 1992 Citroen AX, 1998 Toyota Corolla, 2006 Audi A3, 2012 Toyota Auris heb ik net een 2016 Lexus GS300h aangeschaft.
Datum van levering is nog nader te bepalen (hopelijk over een weekje).

Mijn forumnaam heeft betrekking op mijn aanschaf en de mening van mijn vrouw hierover.
Tipje van de sluier:
fc1kwm.jpg
15fry12.jpg


Ik hoop hierop het forum leuk mee te lezen, tips te krijgen (als nieuwkomer zal ik er weinig nog kunnen geven, sorry ;-)).

Tot snel.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Mooi blauw is niet lelijk -))).
veel plezier en veilige kilometers met weer een nekkendraaier.
 

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Dank je wel allemaal, en inderdaad die auto, Arbitrator. Ik heb me laten vertellen dat er maar 1 hybride GS met die kleur in NL is. (En ??n GS-F) Maar dat kan ook een verkoop praatje zijn natuurlijk
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Dank je wel allemaal, en inderdaad die auto, Arbitrator. Ik heb me laten vertellen dat er maar 1 hybride GS met die kleur in NL is. (En ??n GS-F) Maar dat kan ook een verkoop praatje zijn natuurlijk

Bizar; de mooiste kleur en dan maar 1
Ik aas op een GS F in de toekomst met die kleur en dan wit interieur (Maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren...)
 
  • Leuk
Waarderingen: GroteSmurf

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Tja, met 25-30k km per jaar verbruikt die me toch echt te veel. Ik heb wel ERG getwijfeld tussen deze en een ?saaie kleur? GS450h, maar de kleur en financi?n waren toch doorslaggevend.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ik volg 'm ook niet trouwens. Vraag me ook af waar je dat kenteken vandaan hebt gehaald, want dat staat toch echt niet in de OP.

Ik zie overigens de alliteratie ook niet. Een alliteratie is zoiets als bij de Suske en Wiske albums "De Dartele Draak", "Twee Toffe Totems" enz. Een H en een F is niet bepaald eenzelfde letter...


Maar GroteSmurf Zeer mooie auto en al helemaal in die kleur. Ik snap eigenlijk die voorkeur voor heel saaie kleuren nooit zo.
 

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Dank voor de complimenten! Allemaal dank voor de leuke reacties!
Ten tijde van de OP stond de Lexus inderdaad nog online, vandaar dat het kenteken genoemd werd.

Ik heb zelden de kleur van de auto als een groot pluspunt gezien, maar deze keer had ik dat zeker wel!
Ik heb voor de Lexus ook geregeld dat de "Lexus" en "GS300h" aanduiding van de achterkant afgehaald worden. Lekker clean.
Nog 7 dagen wachten op de levering. Wat duurt dat lang zeg!

Over een paar maandjes een setje winterwieltjes uitzoeken. Ik heb er nu al weer zin in. :)

De Lexus lijkt kwa kleur ook op de Corolla die ik ooit heb gereden, toen nog met Sparco stoeltjes en een clifford alarm systeem met remote start module... wat toen nog speciaal was :)

28qud83.jpg