Onderdelen om rekening mee te houden na de migratie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goedendag en welkom op Lexusforum na onze zeer grote migratie naar een nieuw systeem. Het zal wel even wennen zijn, maar wij hopen dat het niet al te erg zal zijn.

Er zijn een paar punten welke wij u over de nieuwe software moeten vermelden:
1. De taal is standaard in het Engels. Er is een optie om onderaan de pagina Nederlands te selecteren, maar dit is een vertaling van Google Translate. Omdat niet alles goed vertaald is raden wij u aan deze niet te gebruiken. Wij hebben dit niet zelf gedaan omdat dit weken kost om deze handmatig te vertalen. Mocht Engels echt een probleem voor u zijn, houd u er dan aub rekening mee dat gebruikte woorden niet altijd even consequent zijn.In de toekomst wordt wel een offici?le vertaling naar de Nederlandse taal verwacht.
2. De smilies, daar moeten we nog even de tijd voor nemen. Een dezer dagen gaan we ze vervangen.
3. Inloggen doet u aan de witte toolbar bovenaan. De letters zijn in het rood aangegeven.
4. Promoties werken nog niet goed in deze vbulletin. Dat betekend dat wanneer u uw auto te koop wilt aanbieden in marketplace het topic niet verschijnt. Deze gaat de moderatiewachtrij in. Wanneer de post voldoet (minimaal 50 berichten), zal de moderator deze goedkeuren.
5. Vermeld aub problemen met rechten gelijk in dit topic. Deze proberen wij dan z.s.m. op te lossen.
6. Andere problemen welke u tegen komt, wilt u deze ook in dit topic plaatsen?

Komt u er niet uit, e-mail dan aub naar webmaster (at) lexusforum.nl of info (at) lexusforum.nl waarbij (at) natuurlijk @ is.
 
Laatst bewerkt:

HermanB

Hoort erbij
1 jan 2014
71
1
0
Ziet er strak uit, top!

Wat ik echter wel onduidelijk vindt, is hoe ik moet zien welk bericht in een topic nieuw is.

Veel berichten lees ik nu dubbel.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik neem het mee. Wellicht kan dat makkelijker of beter.
 

HermanB

Hoort erbij
1 jan 2014
71
1
0
Ik mis ook wel een button voor 'nieuwe berichten'.

Zo had ik in een overzicht, alle topics waar nieuwe berichten in stonden die door mij ongelezen waren sinds mijn laatste bezoek.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Boven aan de forum (hoofd) pagina staat de optie voor "New topics" dat is voor alle nieuwe topics welke geplaatst zijn. En iets daaronder latest activity,wat de laatste reacties zijn. Het is ff wennen, maar het zit er echt allemaal in :)
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Als ik plaatjes via een link in een post wil zetten lukt dat niet......krijg ik een bericht dat ik een bestand moet openen zogenaamd json.exe.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Hij geeft een error aan, zie niet dat een bericht gepost is...en daarom heb ik nu 6 advertenties staan in de sectie te koop aangeboden...sorry hiervoor.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
FF proberen:
01-2011-lexus-lfa-review.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
No Title
 

Bijlagen

  • photo1500.JPG
    photo1500.JPG
    138,5 KB · Weergaven: 28

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik kan de foutmelding niet naar voren krijgen. Zou je wanneer dit overkomt een ScreenShot willen nemen?
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Ik heb geen rechten om een bijlage (afbeelding) te versturen via pm. Bericht plaatst hij wel, maar zonder afbeelding.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik kan niet direct de oplossing hier voor vinden. Bijlagen kunnen wel verstuurd worden, maar de toegestane bestandsgrootte is aan de kleine kant.Ik moet hier echt vele opties voor doorlopen en voorlopig heb ik nog niets relevant kunnen vinden. Wordt vervolgd.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
IN chrome zie ik deze quotes wel, zowel als testuser en admin. Kan jij een screenshot maken?

Het lege post verhaal is mij niet helmaal duidelijk waarom dat gebeurt, het zou niet moeten kunnen. Ik zal aan Roelvb vragen hier naar te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.