Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
Met alle respect, Hube, Je reacties zijn hier wel erg heftig, zowel in woorden als in daden. (ik zie dat er Alor en GPS al gebanned zijn??)

Je hebt gelijk dat je zelf mag bepalen wat je zelf op het forum zet. Ook heb je het recht om niet over bepaalde onderwerpen te praten of te delen. Maar ik vind wel dat er beschaafd gereageerd kan worden op normale vragen, vooral als voorzitter zijnde. De huisregels zijn ook geldig voor een voorzitter naar mijn mening.

Als er zo snel leden gebanned worden, dan valt er al snel niet zoveel forum om voorzitter van te blijven. Dus die 2 opties waar je het in de andere topic over had, zullen uiteindelijk hetzelfde resultaat hebben.

Ik probeer je niet aan te vallen, maar jou juist een spiegel voor te houden. Ik heb het gevoel dat je nu erg emotioneel aan het handelen bent. Tel even tot 10 en kom even tot rust.

Als dit bericht jou niet zint, dan mag je mij ook gewoon bannen. Dan hoeft het van mij ook niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nou, nu even tijd hiervoor. Iedereen mag zelf bepalen wat ze wel en niet posten. Als Hube in gedachten had om dit stilletjes op te lossen (en dan bedoel ik de schockbreker debackle) dan had hij het niet op clublexus moeten plaatsen. Dat is ook een open forum en op een dag komt dat ook boven drijven, en dat is nu ook gebeurd. Verder heb je het over respect tonen richting het team maar waar zijn die jongens respectloos richting het team geweest? Alle vragen waren naar jouw toe gericht, je had gewoon een nette antwoord kunnen schrijven ipv juist zo respectloos te antwoorden, we zijn toch geen kinderen onder elkaar? Sterker nog, we zijn geen onbekenden voor elkaar. Ik heb het idee dat je het erg persoonlijk opvat, moet je niet doen man. Waarom emotioneel en boos acteren/reageren, heeft geen zin en lost niks op al helemaal niet als voorzitter van dit prachtige forum waar velen komen voor de gezelligheid en ook als ze problemen hebben of informatie zoeken. Ik denk dat ook ik voor meer leden hier spreek als ik schrijf dat het net een soap lijkt en dat je wel heel heftig reageert hierop. Je denkt dat je zo mensen afschrikt dat ze respect gaan tonen ofzo, but this could blow up in your face... rustig aan en probeer te genieten van wat je hier hebt opgezet man, niemand heeft het tegen je, it's all in good fun...

my 2 cents... en net zoals kinkhau, als je dit hierboven niks vindt... you know what to do... peace!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Dat topic gaat vanaf nu weer over problemen met de website.
 
Laatst bewerkt:

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste Roel ik kom er net achter dat alle mail van het Lexusforum bij gmail in het spamfilter terecht komen
Niet dat jij hier iets aan kunt doen maar mogelijk zijn er meer leden die denken dat de mail niet werkt

Schermafbeelding 2015-06-18 om 18.20.36.png

Schermafbeelding 2015-06-18 om 18.23.36.png
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Bedankt voor het melden.
Toevallig weet ik alles van mail flow, dus ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Zou je me kunnen vertellen waar je naartoe wordt gestuurd als je klik op "Meer informatie" in de gele balk?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Roel heeft Lexusforum een eigen mailserver ?
Dan is het verstandig een PTR-record aan te maken
Misschien is dit de rede dat de mail van Google in de spam terecht komt 👍🏻
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
The most common use for looking up a PTR record is done by spam filters. Concept behind this idea is that fly by night spammers who send e-mails out using fake domains generally will not have the appropriate reverse PTR setup at the ISP DNS zone. This criterion is used spam filters to detect spam. If your domain does not have an appropriate reverse PTR record setup then chances are most e-mail spam filtering software will block e-mails from your mail server.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat de provider een PTR-record had aangemaakt, aangezien ze om een hostname vragen bij bestellen van de server.
Blijkt nu dat dit niet het geval is.

Ik heb het meteen aangevraagd bij de provider, kan ik helaas niet zelf aanmaken :)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Waarom is het topic " Lexus op de sloop" gesloten?

Zou een waardevol topic kunnen zijn als Sticky bij onderdelen gezocht.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Hij Roel,

Als je op de mac Command Control Space gebruikt krijg je het Emoji keyboard
Pictogram kan ik in het Lexuschat venster plaatsen maar komt bij het drukken op shout niet in de shoutbox.
Ik zag jou wel Emoji gebruiken vermoedelijk windows en dan dezelfde plaatjes als gebruikt worden in het topic.
Enig idee of dit te realiseren is ?
Heeft geen haast hoor we zijn nog aan testen snap ik.😃(hier werkt het wel)

Schermafbeelding 2015-06-24 om 21.01.19.png
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste Roel,

Als ik een bericht post met foto's onder OS X Yosemite maar ook via iPhone 6 en 8.4.1 en ik klik op Beantwoord bericht krijg ik een Error
Dit negeer ik en zodra ik de pagina ververs staat het bericht er gewoon.
Dit is na de laatste update ineens 😁

Schermafbeelding 2015-09-15 om 18.26.42.png
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Beste Roel,

Als ik een bericht post met foto's onder OS X Yosemite maar ook via iPhone 6 en 8.4.1 en ik klik op Beantwoord bericht krijg ik een Error
Dit negeer ik en zodra ik de pagina ververs staat het bericht er gewoon.
Dit is na de laatste update ineens 😁


Yup, can confirm.