Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Mag je mij uitleggen wat dit met kapsones te maken heeft? De golfjes met half gesporten autostyle bumpers rijden ook allemaal blauw/paars xenon. Vandaar mijn associatie met deze kleur licht. Ik verwacht in ieder geval geen nette lexus als ik een paar van die paarse lampen zie aankomen. ;) Smaken verschillen gelukkig :)

Allemaal aannames en vooroordelen, zo jammer. Wat heeft het in jouw geval met smaak te maken? Jij bestempeld per direct zonder te kijken (te kennen, te weten) de desbetreffende persoon op basis van de kleur van de koplampen.

Zo heb ik een buurman die in een Subaru Forester rijd met 8.000k (wit/lichtblauw) welke helemaal standaard is op de koplampen na, de andere rijd in een Mazda 6 met 8.000k of 10.000k ook standaard. Gelijk sjonnies en petjesvolk? Dacht het niet.

En ik ben toch benieuwd op basis van wat, waarom jij dan een Lexus met blauw of de door jouw genoemde paarse xenon geen nette Lexus kan zijn?
Voor zo ver ik het weet, heb ik geen autostyle bumper (noch gezien voor Lexus of een Lexus ermee rijden) omdat ik geen autostyle bumper heb, is deze ook niet half gespoten.

En houd asjeblieft op met paarse xenon want 12.000k zijn niet paars, klakkeloos de plaatjes van het net geloven is ongezond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
leren interieur compleet met deur panelen, leer om schakelpook en handrem, armsteun en uiteraard de stoelen en bank, sorry voor de slechte foto's maar direct vanaf me telefoon zijn ze te groot dus moet via photobucket






het enige wat ik nu nog mis zijn leren gordelpads voor achter hetzelfde als de voorste maar die kan ik nergens meer vinden, tips?
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
leren interieur compleet met deur panelen, leer om schakelpook en handrem, armsteun en uiteraard de stoelen en bank, sorry voor de slechte foto's maar direct vanaf me telefoon zijn ze te groot dus moet via photobucket






het enige wat ik nu nog mis zijn leren gordelpads voor achter hetzelfde als de voorste maar die kan ik nergens meer vinden, tips?

Ziet er fantastisch uit!
Zeker de armsteun vind ik erg gaaf.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
hoe ben je aan het interieur gekomen ?
Ik bedoel het stuur zit aan de andere kant dan ben je toch redelijk beperkt in je keuze in Nederland lijkt mij.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
armsteun is ook heel fijn, rijd stukken comfortabeler. worden wel eens los aangeboden of via ebay en moeten dan vaak meer dan ?200,- kosten. gelukkig heb ik dat er niet voor hoeven betalen

stoelen zijn hetzelfde, toevallig kwam dit interieur uit een engelse auto uit belgie uit zwolle. heb het gevonden via marktplaats
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
De SportCross door de wasstraat
IMG_0189.jpg
 

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Dit weekend eindelijk aan de slag geweest met de Sportcross.

De rem rechtsvoor piepde, dus gisteren de voorremmen schoongemaakt en de boel waar nodig ingevet.
Alles is weer piepvrij :)

Banden op spanning gebracht en de onderzijde van de auto geinspecteerd. Ziet er netjes uit voor 12 jaar oud.

Daarna de koplampen geschuurd en gepolijst. De gele waas is verdwenen en ze blinken weer als nieuw.

Auto gewassen en gekleid.

Daana een begin gemaakt met het polijsten. Stukje bij beetje wordt het een spiegeltje.

Blijft gaaf om stap voor stap resultaat te zien.

Kortom lekker autoklus weekend!
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Zaterdag de injector van cilinder 1 vervangen.
Auto loopt weer op 6 pitten alleen verzuipt hij bij het gas dieper intrappen :(
 

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
CT200h:Ruitenwissers vervangen door van die blade dingen van Bosch.
Moet zeggen, ze werken een stuk beter dan die oude wissers.
Over een jaar eens kijken of ik er nog steeds blij mee ben ;)
 

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
@Erwin Lagcher
Moet de computer niet gereset worden.....omdat hij heeft aangeleerd rijk in te spuiten door defect aan de injector? (Hij kwam immers brandstof te kort door...)
Maar wellicht herstelt dat vrij snel en slaat de bovenstaande zin nergens op ,hahaha
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Zou kunnen, maar hoe lang duurt zoiets? Het TRC lampje blijft ook knipperen. Of moet ik eerst de foutcodes wissen, dan de ecu resetten?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Over het algemeen gesproken, ik had gelezen dat de ecu/motormanagement die schrijft zichzelf over bij elke 500km ofzo (chiptuning) of als je het gelijk wilt "aanleren" accu los, 10 min wachten en dan weer accu erop.
Foutcodes zou ik sowieso wissen, zodra er een fout is of komt verschijnt die toch weer vanzelf.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
165
39
28
No Title

Ik ben hier lang afwezig geweest. Weinig te melden over mijn toppunt van moderniteit (GS H 450 , die niet altijd wil doen, wat electriek en overbrengen van bestanden betreft wat ik wil en de dealer tot wanhoop brengt), maar ik heb leuker nieuws: ik heb mij een aantal weken gelden een oude dame aangeschaft, die mij OOK veel plezier geeft: Een Citroen AC4F Torpedo uit 1931.
Ik ben de derde (!) eigenaar en de dame heeft slechts 20000 kilometer gewandeld in haar leven. De APK was "sans fautes" behalve wat zweten en kleine lekkages, hetgeen voor dames van deze leeftijd vergeven is.
Het rijden is een avontuur. Drie versnellingen vooruit, waarbij je goed moet mikken. Terugschakelen met double clutch: idem of nog meer. Maar: veel duimen omhoog, men geeft je voorrang !
 

Bijlagen

  • photo4686.jpg
    photo4686.jpg
    239 KB · Weergaven: 26