Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Mooiste foto van uw auto!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

" Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
    | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

Vorige week zijn m'n vrouw en ik een week naar Oostenrijk geweest.
      Bijgevoegd een paar fotootjes.

Commentaar

Dit is mijn Lexus iemand nog goede ideeŽn voor mods? Ik sta open voor surgesties
        Laatst bewerkt door Jacco-blank , 28 Sep 2017, 09:16.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jacco-blank Bekijk bericht
          Dit is mijn Lexus iemand nog goede ideeŽn voor mods? Ik sta open voor surgesties
          Hallo Jacco, mooie auto hoor ! Je komt vast genoeg mods tegen op het forum ! Stel je anders even voor in het voorstel topic
          wordt altijd gewaardeerd ! :-)
          " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
          | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

Foto vzn mijn auto door fotograaf Dennis Noten aan de Carracciola-Karusell op de NŁrburgring-Nordschleife.

Commentaar

Vorige week bij Japfest Assen

Commentaar

Die foto's in Oostenrijk zijn echt heel mooi, wow! Waar ben je precies geweest Erjee?

Commentaar

Thanks.
                  Deze 3 fotoís zijn genomen op de Grossglockner Hochalpenstrasse.

Commentaar

Na het wassen rondje gereden en even een foto gemaakt toen ik uitstapte... best mooi plaatje geworden met die zon erachter

Commentaar

Commentaar

Voilŗ een mooie foto van mijn twee uitersten.... 85 jaar leeftijdsverschil, maar het plezier met de een en of de ander is bijna vergelijkbaar.
                        Ik wens de Lexusliefhebbers vanuit ZW Frankrijk een goed 2018 toe !
                        Bijgevoegde bestanden
                        Een grote reeks voitures, waaronder Toyota's Avensis en Camry. Daarna Lexus GS 430 2001, Lexus 450 H prťsident 2013 noir onyx, Lexus RC 300h Sport 2016 safier blauw.
                        Als echte liefhebber heb ik ook een CitroŽn C4 f Torpedo uit 1931

Commentaar

smaakt naar meeeer.

Commentaar

Jaloerrrrsss .....
                            Wat is dat leuke wagentje links? Een Peugeot?
                            GS450h President 2008

Commentaar

De voiture op links is een CitroŽn C 4f Torpedo. De dame is geboren in 1931. Ik rijd er ca 1000 km per jaar mee. In oktober jaarlijks een soort rallye; 200 km in een middag is hard werken voor ons beiden.
                              Een grote reeks voitures, waaronder Toyota's Avensis en Camry. Daarna Lexus GS 430 2001, Lexus 450 H prťsident 2013 noir onyx, Lexus RC 300h Sport 2016 safier blauw.
                              Als echte liefhebber heb ik ook een CitroŽn C4 f Torpedo uit 1931

Commentaar

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: image_6636.png Bekeken: 1 Grootte: 577,7 KB ID: 168052

Commentaar

Werken ...
                                X