navigatie geeft een ratelend geluid

Eddy101

Nieuw hier
14 feb 2016
20
0
0
Hallo formum leden,
Ik heb een vraag over mijn navigatiesysteem. Ik ben het bezit van een Lexus 450 GH uit 2007. Mijn navigatie geeft steeds een ratelend geluid. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan repareren?
Hoor graag van jullie.
 

L-expert

Hoort erbij
4 sep 2008
32
2
8
Hallo Eddy, ratelend geluid uit het dashboardkastje? Weet je zeker dat het je navigatie is?
 

Eddy101

Nieuw hier
14 feb 2016
20
0
0
Hallo L-expert, even goed mijn oren te luisteren gelegd. Blijkt uit mijn ventilator te komen bij mijn navigatiesysteem. Lijkt wel of er een blaadje in de ventilatoren zit?
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Beste eddie . Heb je beschikking over perslucht?. Dan kan je dit gebruiken in de luchtkanalen van je auto.


door dit te doen heb je kans dat het blaadje loskomt en het geluid weggaat. Soms wilt de vblwer op max zetten ook helpen
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddy101

Eddy101

Nieuw hier
14 feb 2016
20
0
0
Het geluid blijkt toch uit mijn navigatiesysteem te komen. Op het display geeft hij telkens aan dat hij DVD niet herkend. Iemand een idee? Ik hoor graag.
 

PJL

Actief
29 jun 2015
165
39
28
Ik had ooit een dergelijk probleem)pje) met mijn GS uit 2003. Daar zat de DVD speler in de achterbak. Op een koude, vochtige dag herkende het systeem de DVD niet meer. Ik heb de speler opengemaakt, de erg vieze DVD opgepoetst en klaar was jantje.