Lexus Tour

Keffin

Hoort erbij
23 okt 2016
30
3
0
Dag allemaal,

De Lexusmeeting was ontzettend gaaf; mijn eerste meeting!
Het bracht me op het idee om eens met elkaar te touren. Ik zit er aan te denken om een mooie route samen te stellen met de volgende specs:

--> Een route van A naar B (dus niet van A naar A);
--> Ongeveer 140 kilometer lang, van omgeving Zutphen tot aan omgeving Utrecht.
--> Ik wil deze route cre?ren m.b.v. het bolletje/pijltje principe (tenzij je alleen rijdt, dan krijg je een navigatieroute vanwege de veiligheid).

Deelname is uiteraard kosteloos, maar natuurlijk wil ik wel weten of er mensen aan mee willen doen (zo'n twintig auto's zou sowieso leuk zijn!).
Om maar gelijk de knoop door te hakken, heb ik de volgende datum hiervoor geprikt: zaterdag 26 of zondag 27 augustus.

Ben benieuwd wat jullie gedachten zijn en of er animo voor is.
Groet en een fijne vakantieperiode!

Keffin.
 

Keffin

Hoort erbij
23 okt 2016
30
3
0
Nou nou, vele lezers, weinig reageerders. Het was klaarblijkelijk geen goed idee.
Bij deze: volgend jaar nog een poging.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik deed altijd mee aan dit soort tochten met mijn vorige 2 autos. een toertocht werd dat daar genoemd. lekker cruisen met zn alle over allerande wegen. ANWB heft er speciaal routes voor uit gestippeld. als je de toch maakt/ fabriceerd zou het tof zijn als je ook denkt aan de mensen die best laag liggen op de weg :p dus geen "offroad" stukjes. de datum is iets te vroeg naar mijn idee. ik zou het in september doen. En hierbij gelijk een mailtje doen naar roel of higgie dat hun dat door kunnen mailen naar alle leden. Ik zie het idee i.i.g wel zitten ;)
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Ik zie het ook wel zitten, kan er helaas niet bij zijn dit weekend :( Maar als die tour goed uitpakt, allicht vaker iets dergelijks organiseren?