Ff tjes op bezoek

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Xenon vandaag naar Duitsland getogen om met de kids wat vuurwerk te kopen. Vroeg uit de veren en anderhalf uur later in een leuk plaatsje bij de plaatselijke supermarkt wat geneugten des levens gekocht en wat vuurwerk. Toevallig woont in dit plaatsje een forumlid dus heel vroeg stonden we daar aan de deur om een kopje koffie te bietsen en om zijn nieuwe aanwinst te bekijken, een grijze GS300.
Prachtige wagen Vincent, ga je veel plezier aan beleven. We hadden alleen nog maar contact gehad via whapp dus nu elkaar live zien vond ik wel leuk.
Bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot de volgende keer.

Mocht iemand nog een mooie zwarte IS 250 willen kopen.........
Vincent heeft een hele mooie te koop staan, ik zou zeggen sla je slag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Xenon

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Haha, ja, was een leuke kennismaking, Stefan O . Leuk dat je even tijd hiervoor hebt genomen. Ook voor mij een mooie gelegenheid om jouw bolide eens IRL te bekijken, al lieten de weersomstandigheden wel wat te wensen over. Maar dat weerhield je GS niet om er alsnog shiny bij te staan! :rulez:

Enne... ik realiseer me nu eigenlijk ook pas dat slechts een handjevol LF'ers van de aanschaf van de GS op de hoogte waren en dat ik op LF nog niet eens "officieel" de komst van de GS300 bekend heb gemaakt. Maar goed, ik heb daar dan ook een goede smoes voor: ondanks dat de GS sinds de aanschaf op 1 december j.l. nu drie wasbeurten heeft gekregen, is de auto alles bij elkaar toch maar hooguit 'n half uurtje schoon geweest. Tsja, en zo presenteer je geen verse aanwinst. Inmiddels heb ik er 1100km in afgelegd met een enorme grijns op m'n klep. Ben er h??l blij mee! En ja, ook de zwarte IS (die sinds de komst van de GS er nu een beetje beteuterd bij staat), zal ik opnieuw onder de aandacht gaan brengen. Van mij mag nu het voorjaar beginnen!...:)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O