Pluim voor Lexus Rotterdam en Lexus Breda

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Ik merkte dat mijn GS 450h wat onregelmatig remde en lichtjes naar rechts trok. Omdat Rotterdam voor mij het dichtste bij is ben ik daar naartoe gegaan ondanks dat de auto daar niet gekocht is. In de werkplaats is geconstateerd dat de remschijf rechtsvoor krom is maar ook dat de schijven een grotere diameter hebben dan standaard, vervangende schijven waren daarom niet op voorraad. Er was dan ook geen andere keus dan de huidige remschijven weer terug te plaatsen. Ik had verwacht dat er i.v.m. het reeds verrichte werk toch wel enige kosten aan verbonden zouden zijn maar nee hoor! Bij deze daarom een pluim voor Lexus Rotterdam, en wat ik verder ga doen met die remschijven moet ik even bekijken.

Update: contact opgenomen met Lexus Breda en het resultaat was dat mijn auto op het werk werd opgehaald, werd voorzien van nieuwe schijven en remblokken en weer keurig op het werk terug werd gebracht. Kijk, d?t is pas service. Daar kunnen ze bij andere merken nog wat van leren. Ook voor Lexus Breda daarom een hele dikke pluim want netter afhandelen dan dit k?n gewoon niet.

En de auto? Die remt nu weer perfect, ik kan hem zo gelijkmatig tot stilstand brengen dat je niet eens voelt dat je stopt. Binnenkort maar eens een flinke rit gaan maken om van de auto te genieten.

Jarno