Lexus IS200, 300 en Tezza onderdelen (8-3-2016 update)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Hallo,
Ik heb wat onderdelen liggen van de IS200, we hebben er een aantal gesloopt om onze eigen auto's rijdende te houden en omdat we onderdelen nodig hadden voor onze projecten. Sommige zaken verkoop ik omdat de plannen gewijzigd zijn, soms heb ik ook wat zeldzaam spul liggen als bodykits of andere zaken. Als je iets zoekt, laat maar weten! Wij / Ik zijn GEEN bedrijf, onze hobby (IS200) is een beetje uit de hand gelopen... :) foto's heb ik of kan ik maken, is via WhatsApp makkelijker om door te sturen.

De onderdelen zijn op te halen in
Zwijndrecht of kleine delen in Rotterdam. Ophalen is gewenst zodat er direct
naar de staat van de onderdelen gekeken kan worden, dan kunnen daar geen
problemen over ontstaan.

- airco pomp, 80k gelopen, in bijzonder goede staat. 70?€ of een goed bod

- originele olie koeler (water gekoeld) van een 1gfe motor, maar past ook op andere (Toyota) motoren. 70?€ of een goed bod

- complete Blauwe 8M6 TRD bodykit, eventueel compleet met bumpers over te nemen. Gaat dus om voorlip, zijskirts en achterlip. In goeie maar gebruikte staat, wat steenslag op de voorbumper en voorlip.. Prijs op aanvraag.

- Zilveren TTE voorbumper en TTE achterlip. In prima staat, wel met koplamp sproeiers, deze zitten er ook compleet bij, eventueel met schakelaar. Staat is goed, ik heb de bumper en lip zelf nog niet gezien, dus ik ga even uit van de info die ik heb ontvangen. Prijs op aanvraag.

- Zwarte TTE voorbumper maar moet gespoten worden, incl koplampsproeiers. Prijs op aanvraag.

- Splinter nieuwe TTE achterlip, nog nooit gespoten of gemonteerd geweest. prijs op aanvraag

- TRD einddemper, in goede maar gebruikte staat. Let op, ding is 15+ jaar oud dus niet nieuw! Extreem zelfdzaam, de mensen die interesse hebben in deze demper, graag even wat huiswerk doen. Ding is in prima staat, ik moet het ding alleen nog een keer goed schoonmaken. Prijs op aanvraag.

- LHD koplampen, heb ik 2 sets van liggen. 1 set is al besproken, zou binnenkort afgehaald worden. Prijs op aanvraag.

- complete 2jzge vvti swap, incl bak, stuur, sleutel en verder ALLES wat er nodig is om deze motor in een IS200 te hangen, ook de eerste kleine cardan as. Motor hangt nog in de auto dus kan gestart en kan op een afgesloten terein een klein rondje maken. Motor in top staat, rond de 150k miles gelopen. ?1250

- Cobra resonated catback, uitlaat in prima staat alleen is het eindstuk verroest en zou voir het mooie vervangen moeten worden. ?200 of een goed bod.

- Modelista Manual Altezza tellerbak, extreem zeldzaam, wij hebben een Automaat tellerbak kunnen vinden dus dez kan weg voor hetzelfde bedrag wat wij ervoor betaald hebben. €470.

- Originele lage zwarte achterspoiler met remlight van een IS300, €120. In perfecte staat, kan direct gemonteerd worden!


Er zullen ongetwijfeld nog spullen missen, maar
Ik kan aan veel zaken komen.

Gr

Stephan
 
Laatst bewerkt:

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Voor nu gaan die nog even niet weg, ik ga een set laten opknappen, dan kan daarna de 2e set weg.
Kom ik op terug.

Gr
6
 

Burial

Actief
11 dec 2011
125
1
0
Toevallig nog een originele radio aanwezig?
En de achterlicht van die zwarte gaan die ook weg?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Toevallig nog een originele radio aanwezig?
En de achterlicht van die zwarte gaan die ook weg?

Ik heb anders nog wel een originele radio en originele achterlichten + achtermislichten liggen.
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Toevallig nog een originele radio aanwezig?
En de achterlicht van die zwarte gaan die ook weg?

Ik heb de achterlichten er vandaag uitgehaald, z8jn niet in een al te beste staat... De oem radio uit de zwarte vertoond kuren met het opstarten, dus het kopen niet waard...

Gr
Stephan
 

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
Wat voor uitlaat zit onder de witte als die te koop Is?
En de de bumper van de zwarte plus de lip achter en de zij skirt en spoiler in 1 koop hoeveel moet dat kosten?

Luke
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Ik heb fotos gemaakt van de achterlichten, heb je een email adres waar ik ze naartoe kan sturen?

Interieur is verkocht. Spoilers, skirt en voorbumpers zijn in principe verkocht.

Openings post aangepast!
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
interieur witte lexus?
koplampen zwarte lexus?
koffer spoiler zwarte lexus?
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
381
118
43
Had je nog een motorkap? En zo ja, welke kleur?

En ben evt. nog opzoek naar een stoel zitting (enkel de vulling), bij voorkeur van de rechter stoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.