lexus is 250 bussiness luxury

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Beste mede leden,

Met enige spijt doe ik mijn lexus te koop zetten omdat ik een ruimere auto nodig ga hebben.
2 Jaar lang heb ik kunnen genieten van dit pareltje en missen is 1 ding wat ik zeker ga doen !

Waarom heb ik een ruimere auto nodig? Ik heb een ruimere auto nodig omdat het zo makkelijker gaat met kinderwagens (hint)
We willen ook zuiniger gaan rijden wat dus de overstap maakt naar helaas een ander automerk.


Het betreft:

Lexus; is250
bouwjaar: 2006
KM stand. 235xxx
APK tot: eind oktober
Uitvoering: bussiness Luxury (zonder Navigatie)
Kenteken: 19-tl-ds

Specs

- Volledig leer interieur
- Stoel verwarming/verkoeling
- Leder overtrokken stuurwiel (dit is makkelijk te verwijderen )
- HUD (Snelheid aflezen op de voorruit) "ook dit is weg te halen, echter heb je dan een nieuw speakerkapje nodig"

- 3 sets velgen
- 19"IA mesh II (stoeprandschades "niet heel erg opvallend"
- 17" Lexus OEM LM velgen met nieuwe winterbanden
- 16"winterset lexus is 200 met redelijk goede banden

- Fox einddempers
- Open luchtfilter
- B.c Racing schroefset ultra low.
- Afneembare trekhaak met sleutels

Minpuntjes.

De auto nu reeds 11 jaar oud heeft tekenen van gebruikers sporen. Dit is te zien op sommige delen van de auto. Het interieur heeft ook 2 kleine schoonheidsfoutjes. Dit betreft de achterbank heeft een heel klein scheurtje en op het dashboard zit een klein vage plek die weg te halen moet kunnen zijn met een stoom apparaat. De vorige eigenaar heeft de blowers in het midden er ooit niet netjes uit gehaald waardoor de windgeleiders in de blowers scheefstaan of zelfs missen ( werken uiteraard nog wel) Doordat de auto redelijk laag ligt zie je kleinschalige krasjes onder op de dorpel en onder de voorbumper.

De vraagprijs is 6500 euro.

De rede dat deze redelijk laag is , is omdat ik die andere auto dus echt nodig heb. (heelaas bestaat er geen is250 station)


Voor eventuele vragen zie ik graag opmerkingen te gemoet, Prijs is zeer licht onderhandelbaar omdat deze al redelijk laag lig voor wat je er allemaal bij krijgt !!
(heb nog redelijk wat OEM parts liggen die je erbij krijgt. Mits de auto in zeer korte tijd verkocht is krijg je ook gelijk mijn aanhanger erbij. (heel makkelijk met velgen meenemen en ik heb hem toch niet meer nodig)
 

Bijlagen

  • photo4337.jpg
    photo4337.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 46
  • photo4340.jpg
    photo4340.jpg
    113,2 KB · Weergaven: 44
  • photo6526.jpg
    photo6526.jpg
    402,9 KB · Weergaven: 39

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Nou als eerste gefeliciteerd met de uitbreiding. Jammer dat de Lex plaats moet maken voor een ander merk, maar ik kan me de dilemma's die je hebt gehad voordat de definitieve keuze gemaakt was helemaal voorstellen. En een pluspuntje, de kinderwagens zijn er zo weer uit :p, dikke kans dat je over een paar jaar het andere merk weer in gaat ruilen op een mooie Lexus :rulez:

Succes met alles!

Groetjes Yvonne
 

Theo076

Nieuw hier
28 jan 2018
1
0
0
Hallo,

ik ben lid geworden van dit forum omdat ik anders niet weer hoe ik met u contact op kan nemen over de Lexus.
Staat hij op marktplaats of mag ik uw 06 zodat ik contact met nu kan opnemen?
Groetjes Theodore
 
Status
Niet open voor verdere reacties.