Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • 1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400

    Hierbij bied ik te koop aan een 1UZ-FE V8 vvti bj2000


    Onderdelen die vervangen zijn:

    Complete distributielijn, riem, looprollen, spanner, waterpomp (Aisin)
    Multiriem met alle looprollen en spanrollen
    Startmotor is gereviseerd
    Stuurpomp is gereviseerd
    Kleppen zijn gesteld (klepstel plaatjes) + Klepdekselpakkingen vervangen
    Alle pakkingen zijn vervangen met orginele pakkingen (complete orginele toyota pakkingset)
    Nieuw Orgineel toyota platinum bougies
    Nieuw Orgineel toyota oliefilter
    Injectoren zijn ultrasoon gereinigd en gecontroleerd op sproeibeeld en opbrengst
    Gasklephuis is gereviseerd (lagerwerk e.d)
    Nokaskeeringen en krukaskeeringen zijn vervangen
    Alle inlaatpakkingen zijn vervangen
    PCV klep (carterventilatie) en leiding is vervangen
    Thermostaat is vervangen


    Compleet met:

    Motorstuurapparaat met ALLE stekkers van de autoboom
    Complete motorkabelboom
    Alle sensors uit de automaatbak
    Sleutel, contactslot, immobiliser, alles wat je nodig hebt.
    knipperled voor startonderbreker
    Remlichtschakelaar, koppelingsschakelaar en cruisecontrol hendel om orginele cruise control werkend te maken
    Duidelijk bedradingschema, echter alle draden zijn al uitgezocht en gelabeld.
    EOBD uitleesstekker
    Luchtmassameter incl complete lucht aanzuig systeem.
    Nieuwe Brandstofdruk regelaar zit erbij, (bij de lexus zit hij in de tank) enkel leiding systeem.
    Nieuw Priesaslager zit erbij (voor ombouw naar handbak).
    1UZ-FE Bellhouse met drijfplaat.
    Factuur heb ik erbij van bedrijf MET chassisnr van de donorauto
    Oftewel alles wat je nodig hebt om hem tegenwoordig op kenteken te zetten bij de RDW, ik heb zelfs foto's van de demontage en typeplaatjes.

    Ik verkoop hem omdat de project auto waar hij in moest komen verkocht is en waardoor ik hem dus niet meer ga gebruiken.

    Bedoeling was in eerste instantie om van 1UZ non-vvti naar 1UZ vvti over te stappen. Dit is vrij simpel te realiseren omdat de motorsteunen en versnellingsbak aansluitingen hetzelfde zijn.

    Zo compleet als deze ga je ze niet vinden, ik heb de motor zelf mogen uitbouwen op de sloperij waardoor ik hem netjes heb kunnen demonteren en ook alles mee heb kunnen nemen wat je nodig hebt bij een motorswap.

    Voor meer info vraag gerust, motor is zeer netjes opgeknapt en ziet er netter uit als op de foto's. Meeste vervangen onderdelen heb ik bewaard ter bewijs.




















    forumprijs 2100,-

    Af te halen in omgeving Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)

  • #2
    Is dit blok nog in aanbod?

    Commentaar


    • #3
      Hij was even gereserveerd maar ivm het niet op komen dagen van de eventuele koper is het motorblok wederom weer beschikbaar.

      Commentaar


      • #4
        Speel al een tijd met het idee om mijn IS300 Sportcross naar een V8 te laten ombouwen. De 3UZ is een optie, maar deze wellicht ook. Ik moet alleen uitpuzzelen of dit net zo makkelijk past.

        Commentaar

        Werken ...
        X