Lexusforum meeting 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben B

Nieuw hier
18 mei 2014
7
0
0
Yep, ik ben ook van de partij.:)
Ik neem ook een andere Lexus-rijder mee. Dus wij komen met 2 auto's.
 

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Kijk al weer een jaar uit naar de meeting!! Moet ik de 16de werken :cry:​​​​​​. Ben druk bezig met vrij krijgen. Verlof aangevraagd en als dat niet lukt, ben ik al bezig met de mogelijkheid een dienst te ruilen! Ik kan mij voor nu dus nog niet officieel aanmelden.

Al was het in Belgi?... Heerlijk zn stuk rijden ;)​​​​​​.

Wat ik graag zou zien, al is daar geen tijd meer voor natuurlijk, zijn tentjes met bv styling producten en media producten als bv usb aansluiting, telefoon aansluiting enz enz.

Ben afgelopen jaar erg druk geweest met de Lexus. Helaas liep niet alles vlekkeloos. Morgen naar de dealer aangezien de buurjongen tegen m'n auto is gefiets :cry:​​​​​​. Dinsdag een nieuw achterruit omdat het blinderen mis was gegaan en de universele sensoren blijken slechte batterijen te hebben dus woensdag nieuwe sensoren hahahaha.....hopen dat hij de 16de weer glimt en ik erbij kan zijn!!

Hoop deze week akkoord te krijgen.

Mvg
David
 

Bijlagen

  • photo6682.jpg
    photo6682.jpg
    244 KB · Weergaven: 39

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Lexus Mania Och man, wat een beauty van een GS! Is ie gewrapped?
Duur geintje, een nieuwe achterruit voor dat misstapje met blinderen. Ik ga dat ook nog doen (hopelijk zonder misstapje. Geen idee of mij dat voor de meeting nog gaat lukken... zoiets kost nu eenmaal tijd). Enige nadeeltje is dat je het derde remlicht mee 'blindeert'... Ik hoop 'm live te kunnen bewonderen op de 16e.
 

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Xenon bedankt voor je bericht! Dit is de originele kleur. Parelmoer grijs. Mijn vrouw heeft een parelmoer witte CT200H. Je ziet het verschil in kleur echt maar om te omschrijven wat dat verschil nou is?? Raam is garantie werk. Daar ben ik dus erg blij mee! Achterlicht wordt idd mee geblindeerd. Maar deze blijf je goed zien hoor. Hoop je de 16de de hand te kunnen schudden. Leuke dagen zijn dat altijd.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
XenonLexus Mania leuk als jullie elkaar gaan ontmoeten. Ik kan helaas niet, ben dan een weekeindje weg,
Vincent, David is een collega van me........
Mooi geworden David en wat zal je vrouw blij zijn met de CT. Je kan Vincent wel even vragen over USB aansluiting. Vincent heeft net een yatour aangesloten.
Ik zie Vincent zaterdag as, we hebben nog een paar klusjes te doen.....:D:D:p
David, je weet wat mijn hobby is...............bij mij komt er een Tein verlaging set onder.
Ik zie/spreek je/jullie Gr
 

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Stefan O jammer dat je er niet bij kunt zijn! Had leuk geweest. Kijk dat is goed nieuws, ben al tijden zoeken naar een usb aansluiting. Zie zo een aansluiting al weer helemaal mis gaan. Schade dashboard enz. Maar ik zal Vincent er zeker naar vragen! Verlagen.... Dat gaat al een jaar door mn hoofd. Vind het comfort nu zo lekker en bang deze kwijt te raken!

Ze is heeeeeel blij met de ct200h!

Misschien een keer buiten de meeting afspreken!
​​​​​​​Of gewoon nog een meeting dit jaar met een fotoshoot op een mooie locatie RoelVB ;)
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Lexus Mania de Tein street advance z komt eronder. Die kan je in hoogte instellen, dus subtiel verlagen, en in veerkracht instellen.
Ik ga dus zeker niet te laag en ook zeker niet te hard. Moet lekker strak op de weg liggen maar niet stuiteren.
Ik denk een vingerdikte verlagen. Passen bij mij nu ongeveer 3 vingers tussen.
Ben benieuwd, zaterdag gaat het gebeuren.
Ik heb vorig jaar bij de Lexus dealer gezien hoe snel de midden console eruit kan........denk dat dat nog geen 2 minuten duurde.
Allemachtig!!Binnen no time de boel los. Ik weet zeker dat als ik dat doe de boel naar zijn grootje is maar als je weet hoe het moet is het zo klaar. Ik wil ook nog wel graag zo'n yatour..........wie weet komt dat er ook nog wel in.
Afspreken is altijd goed. Spreek je. Gr
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
oh jee had nog niet gereageerd , gelukkig wel via de link
tot 16 juni , altijd gezellig :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Vrij gekregen en reeds aangemeld. Tot de 16de

Hah! Mooi dat je erbij kunt zijn en ben erg benieuwd hoe parelmoer grijs in real life eruit ziet..
Inmiddels heeft je collega zich lekker op mijn GS uitgeleefd met drie meegebrachte kratten, tot aan de nok gevuld met poetsspullen. Op dit moment kan alleen gewapend met zonnebril naar m'n GS gekeken worden, zo shiny staat ie er nu bij. M'n camera ligt in de aanslag voor morgen: eindelijk eens wat fotootjes schieten.
Stefan's GS heeft nu een hele fraaie stance door de Tein-set die eronder is gekomen en hangt nu lekker dik in z'n 19" sloffen. Wellicht heb je 'm al gezien?
Tot de 16e!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Yess wat toevallig ik woon er 5 minuten vandaan :)! Ik zal er zijn, in m?n uppie, en m?n kleine ct?tje. Benieuwd wat voor mooie auto?s jullie allemaal hebben! Tot zaterdag
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Ik ben er ook met mijn IS200 Sport. Ik heb online bij de uitgever in Itali? het blad Auto&Design van dec.'98/jan.'99 gekocht, waarin de ontwikkeling van de IS200 wordt beschreven met tal van schetsontwerpen van binnen- en buitenkant, erg leuk. Wie wil mag het inzien op de 16e.
Roel, ik ben wel ge?nteresseerd in een Lexus pet uit de shop...
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
@ Frank2b: ik heb een mooie Lexus pet, maar die zit mij niet lekker, je mag hem hebben voor een tientje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.