Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Lexusforum meeting 2018 - Aftertalk

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Lexusforum meeting 2018 - Aftertalk

We hebben een prachtige meeting gehad bij de Lexus dealer in Den Haag. Bij dezen willen we iedereen die dit mede mogelijk heeft gemaakt (Lexus Den Haag en Louwman & Parqui) nogmaals hartelijk danken voor de fantastische dag.

Onze mooiste Lexus verkiezing is dit jaar als volgt geŽindigd.
    Op de 3e plaats. SC400nl:
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: SC400nl.jpg Bekeken: 1 Grootte: 63,6 KB ID: 168739

Op de 2e plaats. MrDaniel:
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: MrDaniel.jpg Bekeken: 1 Grootte: 63,6 KB ID: 168740

En op de 1e plaats. Lexus Mania:
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Lexusmania.jpg Bekeken: 1 Grootte: 49,3 KB ID: 168741

De wisselbeker is dit jaar gegaan naar M verstappen. Zijn auto lijkt er in ieder geval blij mee:

Iedereen bedankt voor jullie komst. En graag tot volgend jaar.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: screen_3dba61b01ffd6258_1529152035105.jpg Bekeken: 1 Grootte: 270,2 KB ID: 168697
    Laatst bewerkt door RoelVB , 17 Jun 2018, 11:51.

was een leuke dag, goed geregeld allemaal toppie
    rij nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan

Commentaar

Een leuk tripje van Friesland naar Den Haag maar dat is gelukkig geen straf in een Lexus!

Nog nooit eerder naar een dergelijk treffen geweest, prima ontvangst, alles goed geregeld en op een mooie locatie, zeker voor herhaling vatbaar!

Mei freonlike groetnis,
      Lex839
      Lexus IS200 Sport

Commentaar

Het spijt mij om vele redenen pas heel laat Roel en een paar andere nablijvers gedag te hebben gezegd.
        Mijn RC staat in Bordeaux om een vervelende panne te herstellen. Het is een rijdende vrieskist geworden. Volgende keer kom ik zeker met mijn blauwe dame. Zoniet, dan moet mijn C4 uit 1931 de honneurs waarnemen.
        Dank aan de vrijwilligers die dit soort evenementen organiseren.
        Bon weekend ŗ tous, toutes.
        Een grote reeks voitures, waaronder Toyota's Avensis en Camry. Daarna Lexus GS 430 2001, Lexus 450 H prťsident 2013 noir onyx, Lexus RC 300h Sport 2016 safier blauw.
        Als echte liefhebber heb ik ook een CitroŽn C4 f Torpedo uit 1931

Commentaar

Mijn eerste forummeeting, super georganiseerd! Top! Lexus ES onthulling, forumleden ontmoet, veel geleerd over de techniek, lekkere wraps gegeten, top koffie gedronken, bloedmooie Lexii bekeken waar onder de eerste LC in het wild, Lexus pet gescoord, LexusForum sticker onder de ruitenwisser gevonden en vooral: goede tips gekregen! Ik ben wat eerder vertrokken - mijn zoon ontdekte een advertentie van een betaalbare LS400 in de omgeving Utrecht en we zijn daar meteen gaan kijken. Kon daardoor de onthulling van de mooiste Lexus 2018 niet meemaken. Ben benieuwd!
          GS450h President 2008

Commentaar

was een leuke dag, zet er gelijk een paar foto's bij

Commentaar

Commentaar

Commentaar

Commentaar

Commentaar

Commentaar

mooi weer , aardige mensen glimmende auto's en de onthulling van de Lexus ES300H in een mooie witte kleur , kon niet beter
                        of toch wel ?

ja toen de prijs uitreiking begon en ik als eerste naar voren mocht komen om de 3de prijs in ontvangst te nemen
                        ik was aangenaam verrast en wil een ieder die gestemd heeft bedanken
                        Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG_1841s.jpg Bekeken: 1 Grootte: 177,3 KB ID: 168735
                        ik was een beetje laat met fotos maken en sta hier nog als 1 van de laatste

al met al weer top geregeld , bedankt
                        Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
                        1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
                        BC schroefset / 19 inch staggered
                        http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

Hartstikke leuke dag gehad, veel 'lotgenoten' gezien en gesproken en heel veel moois kunnen aanschouwen. De ES was een mooie primeur voor ons, naast talrijke andere smakelijke vierwielige hapjes. Mijn dank aan de LF-organisatie en en gastheer Lexus Den Haag voor de uitstekende verzorging, geboden faciliteiten en een fijne sfeer. Top!
                          GS300 (S19) - Luxury Line - 2008
                          IS250 (XE2) - Business Luxury - 2007

Commentaar

Het was weer een topmeeting, met aardige mensen en prachtige wagens. Dank aan alle organisatoren, Roel en Anton, Lexus Den Haag en de ingevlogen Louwman medewerkers (o.a.koffieman!) en cateringkar.
                            @coolyoOo: dank voor de mooie foto's!

Commentaar

Helaas kon ik er niet bij zijn.1ste verjaardag van mijn jongste dochtertje en daarbij die dag dat bobine nr2 van de 1ste cilinder het heeft begeven vorige week ging die van cilinder nr3 hemelen

Commentaar

Werken ...
                              X