JAPFEST 2017 ( Zandvoort ) 7 Mei

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Daniel, ik heb nog iemand die graag mee wilt, met een r33 is dit te regelen?

R 33 ? ik neem aan een Nissan ?

Officieel mogen alleen auto's van het zelfde merk zich als club inschrijven maar wellicht als wij er met de lexussen omheen gaan staan niemand dit ziet :p
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Goed om te horen!

zou nog beter zijn als we meer leden kunnen mee krijgen !
we hebben genoeg moois op het forum
_MG_1129.jpg

foto van vorig jaar (johann3s)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
MrDaniel , wil jij nu de clubautoticket aanvragen zodat wij het clubnummer hebben zodat we kaarten kunnen bestellen ?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Was ik inderdaad al mee bezig. Ik zit alleen eerst op goedkeuring te wachten van 402motive dat wij er als club mogen staan. Zodra ik deze goedkeuring heb vraag ik meteen de clubautotickets aan. Deze krijgen we wel vaak pas de laatste week aangezien ze een plattegrond moeten maken met wie waar staat.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Het is gelukt !!! Wij staan met de club op japfest 2017. De aanvraag is goedgekeurd maar wel commentaar gehad op dat we te laat waren. Als dit in het vervolg weer gebeurd zijn wij dat jaar niet welkom op japfest.

Beste Club contactpersoon,


Nog even en dan vindt op zondag 7 mei a.s. JapFest powered by AKR plaats op het Circuitpark Zandvoort!

Hierbij mailen wij je de clubcode. Voor jullie club is deze: A12. De letters uit de code zijn hoofdletters! De letter A in de code geeft aan dat de club is ingedeeld op Paddock A, de Heinekenpaddock is volledig is ingedeeld. Ter plaatse begeleiden wij jullie naar de precieze clubplek, op paddock A. Indelen gebeurt ter plaatse op volgorde van aankomst.

Clubautoticket

Vandaag ontvang je, via een aparte e-mail, het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Korting
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen. Deze kosten in de online voorverkoop ? 14,- per persoon (max. 2) en aan de kassa ter plaatse betaal je ? 20,- per persoon. Je hebt dus een korting van ? 6,- wanneer je besteld in de voorverkoop!
Let op, de clubentreetickets zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, ter plaatse betaal je ? 20,-.

Klik hier voor de online ticketshop.


Belangrijk!
- De Clubpaddock is zondag geopend vanaf 07.30 uur! Kaartcontrole en kaartverkoop vindt op 7 mei plaats v??r de tunnel.

- Zijn er veranderingen in het aantal auto's? Mail dit uiterlijk 1 week voor het evenement naar ons door (info@402automotive.com) of bel 088-0402402.
- Wij houden je clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je op tijd bent!


Programma onderdelen
Kijk voor meer informatie over de verschillende programma onderdelen op de website: http://www.japfestzandvoort.nl/

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Esther Blaakman



Als er nog mensen mee willen kunnen zij dat uiterlijk 29 april doorgeven. Daarna is het niet meer mogelijk om met de club de paddock op te mogen.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Aankomende donderdag krijg ik de nieuwe clubautotickets. Op de huidige tickets staat mijn naam als clubnaam. Deze heb ik laten aanpassen maar degene die hierover ging was er donderdag pas weer. Zodra ik deze heb stuur ik per email de clubauto tickets naar jullie op !
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Helaas op dit moment nog niks binnen gekregen. Morgen zal ik contact opnemen om alsnog om de tickets te vragen zodat wij onze entreetickets kunnen bestellen !
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Sc400 Zou jij mij je email en telefoonnummer kunnen doorsturen ? Dan stuur ik meteen de club auto tickets etc.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Over 2 weken is het eindelijk dan zo ver... Japfest 2017 in Zandvoort ! Nog ff de auto helemaal klaar maken en poetsen en we kunnen er weer tegenaan !!

Mochten er nog mensen zijn die mee zouden willen, dit kan je tot volgende week zondag ( 29-04-2017 ) aan mij vermelden.
Na deze dag moeten wij de aantallen voor onze club aangeven aan de organisatie.

Dus wacht niet te lang ! en meld je nu aan.

We zitten momenteel al op 10 auto's !!

Laten we er met ze alle een gezellige dag van maken :)
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Mooie opkomst dit jaar!
Baal er stevig van dat ik er dit jaar niet bij ben. Is altijd een super leuke dag, niet alleen op het circuit maar ook de clubleden onderling.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Ja de opkomst is fantastisch ! We moeten er wel eerlijk bij zeggen dat dit buiten het forum om geregeld is.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Vandaag is de laatste kans om je aan te melden voor Japfest zandvoort 2017 !!

wacht niet te lang en laat het mij voor vanavond 10 uur weten !!
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Inschrijving in gesloten !! Alles is doorgegeven aan 402 automotive.

Wat informatie over zondag:
Verzamelen op zandvoort om 8 uur ( de wel bekende parkeerplaats van vorig jaar ) vanaf daar als iedereen er is ( 11 auto's ) gaan we achter elkaar het terrein op. Zo kunnen we alles in 1 keer goed zetten en hoeven we niet meer te schuiven. Ik wil UITERLIJK 8.15 het terrein betreden aangezien ons gevraagd is voor 8.30 aanwezig te zijn. Eenmaal op het terrein kunnen we kijken hoe we alles neer gaan zetten en evt als er vraag naar is iets van een bbq oid.

Hierover kom ik later deze week op terug.