JAPFEST 2017 ( ASSEN ) 24 September

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Maak niet uit, had me nog niet echt hier opgegeven. 😎
Zit wel in de Doel groep.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Nog iets meer dan 4 weekjes en het is alweer zover :):)

Japfest 2017 editie Assen ! !

Op dit moment hebben we al aardig wat inschrijvingen en kunnen wij met trots als club op japfest staan.
even een aantal dingen op een rijtje:

Zondag 24 September worden wij rond half 9 verwacht op het TT circuit van Assen. Dit betekend dat wij als 1 club tegelijk naar binnen willen gaan. Om die reden zijn we van plan om een aantal stops onderweg te maken waar mensen kunnen ''aanhaken'' zodat we in een soort treintje die kant op kunnen gaan.

De Eerste stop is in Amersfoort bij de Ikea

Euroweg 100, 3825HB Amersfoort

Hier willen wij uiterlijk 6:40 weer vertrekken naar de volgende stop.



De 2e stop is bij de McDonald's in Zwolle Noord.

Floresstraat 60, 8022 AD Zwolle

Hier vertrekken wij weer om 7:40 naar de laatste stop voordat we me ze alle naar Assen gaan.



De laatste stop voor Assen bevind zich bij McDonald's Hoogeveen.

Griendtsveenweg 38, 7901BA Hoogeveen

Hier komen we met ze alle samen en vertrekken we in een treintje naar Japfest Assen. Tevens gaan we hier uiterlijk 8:15 weer verder naar het circuit.

Als alles een beetje mee zit komen we er om 8:29 aan. Een paar minuten eerder of later maakt ook niet heel veel uit.


Tevens willen we net zoals de laatste editie van Japfest op 8 mei in Zandvoort weer zelf eten en drinken regelen. Dit zou in de vorm van een BBQ en frisdrank zijn.
Aangezien dit niet gesponsord wordt willen we jullie vragen om een kleine bijdrage te leveren.

Aan het aantal man te zien zou dit op ongeveer € 10,- euro per persoon zijn en kan er gebruik worden gemaakt van de BBQ, patat en Frisdrank. Mochten er nog mensen zijn met leuke idee?n laat het dan zo snel mogelijk weten ! Ook is het raadzaam iets van een stoeltje mee te nemen om af en toe te kunnen zitten en/of eten.

Ik zelf zorg ook voor een partytent zodat we ( mocht het regenen ) in ieder geval even droog kunnen staan. Wel ben ik nog opzoek naar iemand die iets van zandzakken of zware gewichten mee kan nemen zodat we niet het gezeur kunnen krijgen als er een partytent omwaait bovenop een andere auto.

De organisatie ( 402automotive) heeft aan ons gevraagd of wij in ieder geval van 8:30 tot 17:00 aanwezig willen blijven zodat er niet onnodige open gaten vallen tussen de clubs.

Tot slot is het natuurlijk de bedoeling dat we me ze alle een leuke dag hebben. Dat we met ze alle kennis kunnen delen en natuurlijk kunnen genieten van alle japanse schoonheden.:car:

Iedereen kan zich opgeven TOT 15 September. Hierna moet ik alle gegevens doorgeven aan 402 automotive en worden de clubkaarten uitgedeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Okay, als we een beetje verdelen dat iedereen wat te eten of te drinken meeneemt, dan is er voor iedereen genoeg.

Ik heb begrepen dat er een BBQ wordt meegenomen?
Ik werk zelf bij een bakkerij, dus ik kan voor een leuke prijs gevulde koeken en stroopwafels meenemen.

Wie volgt?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
No Title

photo6268.jpg net even de foto's overgezet en er zit best wat leuks bij , hier wat foto's van de rit met 3 stops
de Lexus trein werd steeds langer en het zicht werd iets beter want er was wel erg veel mist op die mooie zondag morgen
 

Bijlagen

  • photo6269.jpg
    photo6269.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 38
  • photo6270.jpg
    photo6270.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 37
  • photo6271.jpg
    photo6271.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 39
  • photo6272.jpg
    photo6272.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
No Title

photo6274.jpg photo6275.jpg photo6276.jpg photo6277.jpg photo6278.jpg nog wat plaatjes wat ik persoonlijk wel heel bijzonder vond , ten eerste de mooiste IS Sportcross die ik gezien heb , geen idee of het een 200 of 300 is en helaas staat ie er niet helemaal op
wat ik wel weet is dat deze uit Denemarken komt

verder een unieke gebeurtenis , 5x Lexus/Toyota SC/Soarer bij elkaar !! op 1 evenement
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
No Title

en natuurlijk het honk , de partytent met koelbox en 2 gas BBQs aan alles was gedacht , kist met gevuldekoeken , kistje stroopwafels , hamburgers , patat/friet sauzen en uien , alles was er om de dag door te komen IMG_1230s.jpg photo6279.jpg
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik zal er de volgende keer zeker bij zijn. was ook helemaal vergeten dat het van het weekend was :O

Volgend jaar zal ik aan het bedrijf waar ik werk vragen of ze het 1 en andere willen sponsoren aan food. Mooie fotos!
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Leuk om te zien. Ik was diegene die jullie een verloopstekker voor de stroomkast heb geleend.

Volgens mij waren wij (toyota club noord, de witte tent met muziek) en jullie beetje de enige clubs die er nog wat van maken. :rulez:

Anders volgend jaar maar eens de krachten bundelen :sneaky:
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
790
113
In de vroege ochtend, het was nog niet druk. Daar staan wij in het midden met de witte partytent.

Japfest.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator