Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

JAPFEST 2017 ( ASSEN ) 24 September

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ik neem de hamburgers mee ! :-)
    " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
    | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

[ATTACH=CONFIG]n165757[/ATTACH] net even de foto's overgezet en er zit best wat leuks bij , hier wat foto's van de rit met 3 stops
      de Lexus trein werd steeds langer en het zicht werd iets beter want er was wel erg veel mist op die mooie zondag morgen
      Laatst bewerkt door SC400nl , 25 Sep 2017, 17:52.
      Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
      1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
      BC schroefset / 19 inch staggered
      http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

[ATTACH=CONFIG]n165763[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]n165764[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]n165765[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]n165766[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]n165767[/ATTACH] nog wat plaatjes wat ik persoonlijk wel heel bijzonder vond , ten eerste de mooiste IS Sportcross die ik gezien heb , geen idee of het een 200 of 300 is en helaas staat ie er niet helemaal op
        wat ik wel weet is dat deze uit Denemarken komt

verder een unieke gebeurtenis , 5x Lexus/Toyota SC/Soarer bij elkaar !! op 1 evenement
        Laatst bewerkt door SC400nl , 25 Sep 2017, 17:52.

Commentaar

en natuurlijk het honk , de partytent met koelbox en 2 gas BBQs aan alles was gedacht , kist met gevuldekoeken , kistje stroopwafels , hamburgers , patat/friet sauzen en uien , alles was er om de dag door te komen [ATTACH=CONFIG]n165769[/ATTACH]
          Bijgevoegde bestanden

Commentaar

Ik zal er de volgende keer zeker bij zijn. was ook helemaal vergeten dat het van het weekend was :O

Volgend jaar zal ik aan het bedrijf waar ik werk vragen of ze het 1 en andere willen sponsoren aan food. Mooie fotos!

Commentaar

Leuk om te zien. Ik was diegene die jullie een verloopstekker voor de stroomkast heb geleend.

Volgens mij waren wij (toyota club noord, de witte tent met muziek) en jullie beetje de enige clubs die er nog wat van maken.

Anders volgend jaar maar eens de krachten bundelen
              Toyota Altezza
              Toyota Rav4

Commentaar

In de vroege ochtend, het was nog niet druk. Daar staan wij in het midden met de witte partytent.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Japfest.jpg Bekeken: 1 Grootte: 377,6 KB ID: 165871

There is no substitute for cubic inches.
                2UR-FSE inside

Commentaar

Grappig die opvallende witte bekleding zichtbaar door de achterruit.
                  GS450h, Executive, 2006

Commentaar

Werken ...
                  X