Project Lexus SC400

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Bij de volgende update zit ie erop ;)

Haha nee niks.
Dat duurt nog wel even gezien ik nog geen mistlampen heb en nog geen nieuw lexus embleem en nog geen lip. En gelijk de complete kont vd auto ook opnieuw laat spuiten want dat is nog niet helemaal netjes . Maar...
De volgende bestelling is vanavond weer gedaan.
De update daarvan volgt aankomende week.:p
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Haha, was meer dat je dat mocht willen ;) Jij let op de details en het is niet alsof je delen voor zeg een Golf nodig hebt, dus kost tijd... Maar misschien zie je daar ook wel de lol van in, houdt je van de straat.
 

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Haha, was meer dat je dat mocht willen ;) Jij let op de details en het is niet alsof je delen voor zeg een Golf nodig hebt, dus kost tijd... Maar misschien zie je daar ook wel de lol van in, houdt je van de straat.

Haha daar is geen woord aan gelogen.
Realistisch gezien gaat de auto van et winter weer naar de spuiter.
Dit x om de facelift bumper met lip en de complete kont van de sc te laten spuiten en wat interieur delen.

Onderdelen zien te vinden is 1 ding.
Ze vervolgens ook nog naar nederland verstuurd krijgen een tweede.
Om nog maar te zwijgen over de daadwerkelijke staat en de altijd hoger uitvallende kosten xD.

Maar ik ga stug door.
De eerst volgende update zal een interessante worden iig.
Staat compleet los van het bovenstaande.
Met anderhalf week moet het binnen zijn en dan volgt de update.

:photo:
 

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Komt ie :

Om te beginnen kreeg ik dit binnen :




Afgelopen zaterdag ochtend gelijk de set gemonteerd + banden balanceren & uitlijnen.



Smiddags door naar een kleine bijneenkomst van Sc/Soarer liefhebbers en dat was erg tof en geslaagd.





Paar foto`s van zondag middag :







En vandaag kwam de 35W 8000K xenon set binnen.









Was em weer
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
prachtig om te zien , jouw SC is zoveel mooier nu hij is verlaagd :thumbsup:
de Xenon upgrade is echt een enorme verbetering , de lichtopbrengst van de oem verlichting vond ik erg matig