Bluedeamons Lexus IS250

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik ga beginnen met een leuk klein projectje, Ik wil de auto van binnen voor de mede passagiers zo gemakkelijk mogelijk maken , Dit ga ik volstrekken door achter een optie te plaatsen voor het opladen van een gsm/tablet/alles op usb en een Aux (jackplug) aansluiting voor muziek streaming naar de radio voor. Om dit voor elkaar te krijgen ga ik het volgende gebruiken.

- USB Hub 2x 3.0
- USB Kabel haaks naar Micro usb (eigen telefoon)
- 12V USB splitter van 1 naar 2 (gezekerd)
- Jackplug splitter, Proffesioneel geen troep.
- Kabelslof behuizing
- Jackplug verlengkabel 2.0 mtr
- Jackplug Verlengstuk haaks 10 cm
- Jackplug male male
- Beetje gezond verstand.


Zit alleen te twijfelen waar ik dat zal plaatsen , Ikzelf zat te denken aan onder de achterbank, evt ide?n en tips zijn meer dan welkom.
Alle kabels zijn van het merk Speaka en ​Dealock proffesional

(dit al word netjes afgewerkt zodat het er OEM uit zal zien (tot zover het lukt! )
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
achterop mijn armsteun kan ik dat niet doen wegens het scharnierend effect. had ook nog de gedachtes voor het plafont maar das te extreem i.m.o
A,s dinsdag heb ik de spullen binnen en kan ik aan de slag
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Zojuist chrome dorpels besteld met de text IS 250 erop. voor aan de voor en achterkant!
En deurscharnier covers !​

Dit gekocht bij aliexpress of iets.. Leuke site !
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Dorpel lijsten met verlichting ?
Scharnier covers ?
Wel eens met Alor , word al snel een kermisbak met prullaria
Jouw IS is toch al mooi genoeg afgewerkt
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Je komt echt fantastische producten tegen op deze site
Alleen wat is het 😳
Een CT leak stopper iets tegen CT200h rijders of zo...

Schermafbeelding 2015-10-20 om 18.31.11.png
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Vandaag contakt gehad met een bedrijf die beweerd gas veren te kunnen maken voor de is250. Zodat de kofferklep zichzelf openwerkt zodra deze ontgrendeld word. Ik zal binnekort meer info noemen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Precies Alor. Ik raak mijn sleutel nooit aan.

Maar het kan natuurlijk handig zijn als iemand anders erin moet zijn.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
het touch knopje zit er inderdaad ! maar de klep gaat vervolgens niet vanzelf open. en das best Vervelend als je met je handen vol staat. Dat is de rede waarom. Hij plopt alleen open maar Gaat niet letterlijk open.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Volgens mij lopen de meeste Lexus rijders hier nooit met spullen in hun handen :p Ik mis het ook nog steeds dat de achterbak niet helemaal open gaat hoor! Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn:thumbsup:
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Zeer binnekort gaat de cat eronder uit. Hieraan zullen flenzen gelast worden zo ook aan een recht stuk pijp die deze vervangt. Natuurlijk tegenaan de APK word dit netjes weer terug geschroeft zodat dit netjes door de keuring kan .
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Weet iemand van hier toevallig de in en uitwendige maten van de uitlaatpijp? Heb het forum en google een beetje doorzocht maar kan heen duidelijke info vinden. Of verlopen de maten bij de katalysator?


tnx alvast!
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Update, volgens verschillende websites (verkooppunten) moet de middenpijp 2.5" zijn. 6.35 cm stuk buis besteld en de flenzen. Hopelijk a.s zaterdag de brug op en lassen :rulez: