Bluedeamons Lexus IS250

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Bc is gewoon topspul. zelf ben ik eigenlijk meer opzoek naar een airride systeem. Alleen het nadeel daarvan is dat je een compressor achterin je kofferbak krijgt. En helaas is deze kofferbak al niet al te groot.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
No Title

Van het weekend de BC schroefset Ultra Low gemonteerd. Waarom ultra low? wegens de be?indiging van de actie van Showoff imports op de standaard sets kreeg ik deze voor dezelfde prijs mee als de standaard schroefset ! Word zo nog eens is wat :D
 

Bijlagen

  • photo6011.jpg
    photo6011.jpg
    312,8 KB · Weergaven: 41
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Voor de looks: absoluut onvoorwaardelijke dikke vette "Go" :rulez:
Voor (het behoud van) de bodemplaat: absolute "NoGo"
 
  • Leuk
Waarderingen: Bluedeamon

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
En dat ie zo laag kan, wil nog niet zeggen dat je ook zo laag moet...... Toch? ...Of ehhh :p
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik wil tegen eind zomer aircups gaan halen. Dan kan de auto nog eens 5 zakken. als ik dan bij een drempel aankom kan de auto omhoog via lucht
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Bestel dan meteen een nieuwe set schoeisel voor je Lex, als je tenminste al met een set de zomer doorkomt. Je camber gaat (is al) compleet de vernieling in, waardoor je je banden in rap tempo afschrijft... ;)
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Ziet er goed uit zo. :thumbsup:

Jammer dat ik de huidige staat dit jaar niet op het Japfest kan bewonderen.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Reeds geleden heeft de IS250 weer onderhoud gehad aanlopend op de APK van 3 Okt,. Achterremstel moet vervangen worden denkende aan
- Remblokjes
- Remschijf
- Remklauw (deze zit telkens vast en wil ik zelf vervangen hebben)

Voor de APK is er een nieuwe RVS uitlaatdemperset besteld "plug & Play" Dit van het merk Fox. De eindtippen zijn ovaal om de sierlijke contouren te behouden van de auto. Daarbij gelijk 2 veerbouten besteld zodat alles er weer lekker vers onder kan zitten !
Tevens Gaan de originele 17" LM velgenset als winterset gebruikt worden. Waardoor mijn huidige 16"IS200 LM velgenset + winterband komt te vervallen.

Nu het schroefset er een maand of 4 onder zit moet k toch echt zeggen dat ik zeer te vrede ben over de set. De veerpoten staal alle 4 op Soft wat het rijden toch aangenaam maakt op deze rijhoogte.

Echter moet mijn Luchtfilter vervangen gaan worden volgend seizoen maar zit te twijfelen welke ik zou moeten nemen.

Ik kijk vaak bij Winparts en zie verschillende filters voorbij komen voor de IS250/350 Van 16 euro tot 80 euro Heeft iemand toevallig ervaringen met de luchtfilters van Winparts?





Los van dit al vind ik het laatste tijd nogal stil hier op het forum. Ben ik de enige die dit opvalt? Misschien een idee om wat vaker "mini meets" te houden zodat de leden elkaar beter leren kennen.
Dan word het in mijn ogen vanzelf drukker op dit forum. Maar dat is maar een idee hahahah.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Mooi hoor zo'n uitlaat set van FOX. Ik kan hem voor de GS van hen niet vinden...........
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Wat je ook kan doen is een offerte aanvragen bij NM parts. Deze maken een uitlaatsysteem op jou voorkeuren dan ben je tussen de 600 en 800 euro klaar. Kompleet rvs en gemonteerd