Bluedeamons Lexus IS250

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Aangezien ik vandaag de auto op mag halen Lijkt het mij verstandig hier een topic in te openen voor eventuele updates voor in de toekomst.
Vandaag is D-Day en kan mijn geluk niet meer op !
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Even snel een brandende vraag!. Ik heb vernomen dat er een Ingebouwde versterker in de is250 zit rechts achter in de kofferruimte. Weet iemand toevallig of ik hier makkelijk bij kan en of waar de sub aanwezig is in de auto?

Ik wil de auto uitbreiden met een mooie sub erbij (weggewerkt)​
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Euhm... als je het bodempaneeltje rechts achterin even wegneemt, dan zie je de unit zitten. Maar ik zou wachten en even luisteren wat het systeem af fabriek in huis heeft. Dat is niet zomaar wat, maar is een uitgebalanceerd audiosysteem. Laat je verrassen, voordat je zoiets moois wellicht om zeep gaat helpen met eigen uitbreidingen. Just my two cents...;)
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Lol alszijnde 2e werk audio installateur ben voor DB en SQ wedstrijden zal er niet veel omzeep geholpen worden hahaha. Maar ik begrijp wat je bedoel , het systeem klinkt goed. et mist alleen de 33 hz toon
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
De sub zit in de kofferklep. achter de middelste hoofdsteun van je achterbank.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik ben niet zo onder de indruk van de standaard sub (ik heb geen ML).
 
Laatst bewerkt:

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
De auto is binnen en gelijk 100 km op de klok extra :p gegevenmoment heb ik mijzelf maar gedwongen naar huis te rijden want dit blijft leuk
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Poeh nouzeg. i.i.g wel voor dat golf 4 rijdertje vandaag bij het stoplicht. hahahah je had zn gezicht moeten zien :p
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Vandaag een gigantische uitzondering gemaakt als autopoetser. De auto door de carwash van qwash gedaan. Dit heb ik nog nooit gedaan maar had het best in mijn rug en voelde me niet sterk genoeg om de auto te behandelen. dus dan maar even zo voor een foto :D

Foto-ZEQI4PTS-G.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: ron66

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
H?. Ik was ook altijd bij de qwash (maar dan met de hand)
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
ik heb gemerkt dat de functie CD AUX op mijn radio zit. Nou heb ik het boek van de auto doorgelezen maar kan nergens vinden waar de aansluiting gevestigd zou moeten zijn !'
Weet iemand wellicht waar​ dit zich bevind/??

Tevens heb ik vandaag ook de IS onder handen genomen,


De auto achter mijn lexus is de auto van mijn ouders, die trouwens ook nooit een spatje vuil heeft :p
Foto-NTDWY6HM-G.jpg


Foto-MKQLDOVA-G.jpg
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Middenarmsteun geheel openen, achterin zie je dan een 12VDC aansluiting zitten en daarnaast de AUX-ingang ;)