Bluedeamons Lexus IS250

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
No Title
 

Bijlagen

  • photo6315.jpg
    photo6315.jpg
    151,1 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
ligt het aan mij of hangt de uitlaat erg laag ? de ovale uitsparingen zijn nog niet echt gevuld toch ?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
de iets te laag hangende uitlaat is een bijkomend kwaaltje van de trekhaak: de montageplaten van de trekhaakbalk komen tussen carosserie en demperophangbeugels in, waardoor de ophangsteunen en daarmee de dempers iets lager komen te hangen. Het valt wel redelijk te camoufleren door kortere rubbers te monteren, de ophangbeugels aan de dempers aan te passen of door de standaard ophangrubbers een handje te helpen met een setje uit de kluiten gewassen tiewraps. Los daarvan zou ik een laagje matzwart op de dempers zelf (natuurlijk niet de eindstukken) aanbrengen, zodat ze minder in het zicht zitten.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben...HOE KLINKEN ZE? :p:grin:
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Xenon Het verschilt niet heel erg veel van standaard, merk wel dat ze elke dag net iets meer volume genereren. Moeten nog flink inbranden. vind het zo wel best. als ze zwaarder gaan klinken is dat leuk. zo niet ook prima :p
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Morgen een 6000K LED koplampverlichtings set binnen. Uiteraard Can Bus!

Ben benieuwd. heb nu 3000K (iets in die zone) zal vast beter zicht krijgen :D
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Morgen een 6000K LED koplampverlichtings set binnen. Uiteraard Can Bus!

Ben benieuwd. heb nu 3000K (iets in die zone) zal vast beter zicht krijgen :D

Interessant! Kom eens met wat details van die set, pls?
Maar hoezo "Uiteraard CanBus"? Want je auto is verder totaal niet geinteresseerd in je lampen (=communiceert er niet mee).
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Zodra ze erin zitten zal ik een revieuw maken en bij jij de eerste die de details weet. Heb het redelijk druk met werk
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Vandaag een bestelling van de Lidl binnen gekregen en in de auto geplaatst! Het is een bleutooth reciever op accu. Eenmaal vol gaat deze 12 speeluren mee. Geluidskwaliteit is echt goed en zuiver. In mijn armsteun geplaatst zodat deze niet te zien is
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Hahaha ja ondertussen wel . Maar hij gaat de verkoop in. Ik heb een station wagen nodig dus heelaas.
 

Bert250

Nieuw hier
19 jul 2017
7
1
3
Zou je misschien een clipje kunnen maken van het geluid voordat je hem verkoopt? Ben ook aan het kijken voor andere dempertjes;)