Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

ErwinIS200 zijn OEM+ Project-topic - TTE Compressor gekocht !!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Gelukkig maar...

En doe nog ff ZL-FG-FG in die foto hier bovenaan

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Knot Bekijk bericht
      Gelukkig maar...

En doe nog ff ZL-FG-FG in die foto hier bovenaan
      Done ! ;-)
      " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
      | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | Yokohama S-Drive |

Commentaar

• Vandaag een erg gezellige dag gehad met MrDaniel en M verstappen .
        We zijn met z'n drien naar de Dyno dag geweest bij Dyno Centre Harskamp. Deze dag werd georganiseerd door SV Sportcars.

Voor mij was het vooral interessant hoeveel pk's er nog over waren van de origineel 155 !
        Dit met name omdat ik na de montage van de compressor goed kan zien hoeveel pk's ik erbij heb gekregen.

Nu ben ik blij verrast met de uitslag :

158.8 PK @6692 RPM
        189 Nm @4787 RPM

Ik had gehoopt in de buurt van de 150 PK te komen :-)

Goede basis voor wat meer lucht dus ! ;-)

" Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "

Commentaar

• Ben benieuwd naar het verschil met compressor.

Commentaar

• Ja ik ook ! Ben gewoon erg blij met de pre-dyno.
            Voor hetzelfde waren er nog maar 140 pk's over.

Had ik deze meting niet gedaan en de Compressor erop geschroefd dan had dat behoorlijk tegen kunnen vallen !

Ben nu blij te zien dat ik een fit blok heb en dit een goede basis is om wat extra lucht toe te dienen !

Ben er nu wel achter dat alleen met zo'n kit kopen je er nog lang niet bent ;-)
            Eerst maar e.e.a. bij elkaar sprokkelen en na de winter verder zien :-)

Commentaar

• Gaaf Erwin! Ben benieuwd!
              Trouwens...bekende oprit... bekende dynobank... Was dit toevallig "Verhoeven Tuning" in vroegere tijden? Ik heb daar ooit eens mijn VR4 (met 4WD, twin turbo V6) op de bank gehad. Moet nog een YouTuubje van bestaan...

Commentaar

• Hoi Xenon dit was Dyno Centre NL in Harskamp. zou maar zo eens kunnen zijn !

Commentaar

Werken ...
                X