Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Lexus IS250 Project topic!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Lexus IS250 Project topic!

Beste Leden,

Zoals jullie misschien hebben gelezen in het voorstel topic heb ik sinds afgelopen zaterdag de troste eigenaar van een Lexus IS250 Luxury Business automaat
    Na een hoop tegenslagen en wat rare foutjes bij de dealer staat hij dan eindelijk in de garage. Aangezien ik deze lexus niet standaard wil houden ben ik maar een project topic gestart.

De upgrades die ik wil uitvoeren:

- Usb kastje inbouwen
    - Verlagen ( met behoud van comfort )
    - Led achterlichten
    - Extra setje velgen met zomerbanden ( ik heb nu alleen een setje all weathers )
    - Alle lampjes voorzien van Led
    - Kofferbak mat met lexus erin geborduurd
    - wellicht een ander uitlaat systeem ( meer voor de looks dan de performance )

Hierbij ook het filmpje i.c.m mijn vorige auto en mijn nieuwe.. https://www.youtube.com/watch?v=Yr8N-Kc0KQs

Tips en tricks zijn altijd welkom en mochten er vragen zijn stel ze gerust

Binnekort wordt de auto volledig schoon gemaakt ( nog niet gepoetst ) zodra dit is gebeurd zal ik wat foto's maken.

Heel veel plezier ervan en kom maar op met die updates!

Commentaar

Super veel plezier ! en zal je topic volgen
      " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
      | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | Yokohama S-Drive |

Commentaar

heel veel succes en plezier met je nieuwe aanwinst , leuk dat filmpje
        Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
        1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
        BC schroefset / 19 inch staggered
        http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

Dank jullie wel allemaal. ben een zeer trotse eigenaar en zoals meerdere hier wel weten... Wat rijd het toch lekker

Wel heb ik meteen een vraagje met betrekking tot de achterlichten. op het Amerikaanse forum zie je veel lexus rijders met de led achterlichten alleen hier in Nederland zie je ze amper. Zijn deze lampen apk afkeur ? of is hier wat anders mee aan de hand ?

het gaat om deze achterlichten:

https://www.google.nl/search?q=lexus...68WhEbVneoM%3A

Commentaar

78Works 👍
            [2011] CT200h 1G0 Smoky Granite Mica — Pilot Slimline Xenon (dipped) 12.000k, (fog)10.000k / TapTurn Flasher — Blitz SUS Power LM / Blitz Hybrid A/C Filter / Blitz Touch B.R.A.I.N — Apexi Smart Accel Controller — Hella Super Tone + Hella Sharp Tone

Commentaar

Zijn dat niet gewoon de achterlichten van het 2010+ model van de IS?

Mocht je die willen, dan is dat helaas een dure bedoeling

Commentaar

Ik zag de volgende trouwens ook. Deze komen op de plek van je reflectoren in je bumper. Heb ik nog nooit eerder gezien.

​Maar zeker een mooie wagen!
                Just ask....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alor
                  Nee is weldegelijk aftermarked zooi.
                  Waarom zou je dat willen 😱
                  Ik vind het wel wat hebben ( de blackhouse versie ) lijkt erg veel op de achterlichten van een is250 uit 2010.

Maar is dit apk afkeur dan ?

Commentaar

Heeft iemand enig idee wat voor usb kastje je nodig heb ? ik heb er 2 gevonden van Yatour 1x 6+6 pins en 1x 5+7 pins

Welke heb ik hiervoor nodig ? ik kan het zo 1,2,3 helaas niet vinden zonder de radio eruit te halen.

Of kan iemand mij vertellen welk product nummer de orginele navigatie radio van lexus heeft?
                    Ik weet dat de cd wisselaar een P8600 is maar dit zie ik niet tussen de daarvoor bestemde lijst staan: http://www.carinterface.nl/lexus/yat...ios_ytm06-toy1

Ik hoor het graag van jullie

Commentaar

MrDaniel leuke introductie zo met de film van de IS250 ik begrijp dat je trots bent, zou ik ook zijn met zo'n mooie Lexus 👍🏻
                      Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

Leuk project! Filmpje ook leuk gemaakt!! Veel plezier met deze mooie IS250!
                        Lexus GS430 President 2005

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MrDaniel Bekijk bericht
                          Heeft iemand enig idee wat voor usb kastje je nodig heb ? ik heb er 2 gevonden van Yatour 1x 6+6 pins en 1x 5+7 pins

Welke heb ik hiervoor nodig ? ik kan het zo 1,2,3 helaas niet vinden zonder de radio eruit te halen.

Of kan iemand mij vertellen welk product nummer de orginele navigatie radio van lexus heeft?
                          Ik weet dat de cd wisselaar een P8600 is maar dit zie ik niet tussen de daarvoor bestemde lijst staan: http://www.carinterface.nl/lexus/yat...ios_ytm06-toy1

Ik hoor het graag van jullie
                          Niemand enig idee ?

Commentaar

Misschien kunnen we iets met deze codes ?
                            86120 8612053420 RECEIVER ASSY, RADIO PIONEER, ID=P8600,AUDIO-AM/FM DVD CHANGER 5.1CH 14SPEAKER
                            USE20..LHD
                            12/2007 - 8/2008
                            Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mvraamsdonkIS300 Bekijk bericht
                              Misschien kunnen we iets met deze codes ?
                              86120 8612053420 RECEIVER ASSY, RADIO PIONEER, ID=P8600,AUDIO-AM/FM DVD CHANGER 5.1CH 14SPEAKER
                              USE20..LHD
                              12/2007 - 8/2008
                              Ik heb gekeken op de site maar ik vind nergens product overeenkomsten helaas. Alleen een P8604 en geen P8600

Maakt dit heel veel uit ?

Commentaar

Werken ...
                              X