Lexus IS250 Project topic!

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Goed bezig MrDaniel!
Auto staat er netjes bij. 👍
Ik durf de mijne er bijna niet naast te zetten op het Japfest. ☺
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
de IS ziet er keurig netjes uit , ik zal mijn SC ook maar polijsten om netjes voor de dag te komen , tot 8 mei :rulez:
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Inmiddels alweer een weekje verder en de auto is ( ondanks de meerderheid zei dat dit niet zou gebeuren ) de auto toch nog 0.9 cm naar beneden gezakt. zelfs nu nog niet helemaal tevreden maar laten we nog maar even doorsparen voor een schroefsetje.

Tevens ben ik opzoek naar informatie over een cold air intake etc ik had gelezen dat veel mensen te spreken waren over JoeZ maar waar kan je dit kopen en niet al te belangrijk wat gaat dit geintje mij kosten ?

Ook ben ik aan het rondkijken voor een ander uitlaatsysteem wordt vermoedelijk 1 met een klepregeling aangezien het brommende geluid op de snelweg nogal irritant is. iemand ideeen waar dit omstreeks den haag gedaan wordt ? enige bedrijf wat ik ken is Maxi-Performance en heb daar ook goede ervaringen mee alleen is het z'n pokke stuk weg haha.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Nette auto MrDaniel. Is er ondertussen al wat meer bekend over de yatour die niet werkte?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
JoeZ kun je in amerika bestellen, je zult op clublexus moeten rondneuzen, volgens mij heeft hij geen officiele (web)winkel.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
De intake kost ongeveer 125 dollar en daar komt dan nog ongeveer 40 dollar verzendkosten bij. Weet niet of er nog verdere kosten bij komen voor inklaren of zo.
Ik ben er ook naar aan het kijken... 😆
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Een minpuntje van de dag:
Afgelopen week heb ik een yatour yt-m06 binnen gekregen en deze vandaag aangesloten maar helaas zonder succes. Het lijkt erop dat hij geen stroom krijgt ? Nu heb ik in filmpjes gezien dat ze bij de cd wisselaar een stekker eruit halen en die samenvoegen met een andere stekker d.m.v een Y kabel. Helaas zat er bij mij in die 6+6 poort geen kabel in. Is het mogelijk dat de dealer deze poort heeft uitgeschakeld ?


Bij werkt de yatour ook niet. Ben net bij de dealer geweest om te vragen of de uitgang uitgeschakeld kan zijn. Volgens hun (Lexus Rotterdam) niet. Kan volgens hun te maken hebben met de software die niet herkent wordt. Bij mij brandt de LED wel trouwens. Weet niet of dit bij jou ook zo is.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Update: hij werkt !!! Had niet goed naar de capaciteit gekeken van de usb. Had nog een oude usb liggen, dus die maar gepakt. Bleek 3.74GB te hebben. Is te groot. Mag maar 2GB hebben. (staat idd ook in de beschrijving, net als mappen maken met CD01 CD02 CD03 enz.) De mappen had ik wel. Andere usb stick geformateerd en het werkt. :D
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Update: hij werkt !!! Had niet goed naar de capaciteit gekeken van de usb. Had nog een oude usb liggen, dus die maar gepakt. Bleek 3.74GB te hebben. Is te groot. Mag maar 2GB hebben. (staat idd ook in de beschrijving, net als mappen maken met CD01 CD02 CD03 enz.) De mappen had ik wel. Andere usb stick geformateerd en het werkt. :D

hmm.. appart ik heb een 16g sd kaartje gebruikt en het lampje brand alleen als ik de auto uit zet.. dan brand hij 3 keer en gaat vervolgens uit.
 

Rogier

Hoort erbij
19 mrt 2012
51
4
8
Ik heb totaal geen ervaring met Yatour, maar als software programmeur wel met SD kaarten.
Het lijkt erop dat de Yatour alleen met USB/SD kan omgaan die geformatteerd zijn met FAT16 bestandssysteem, dat werkt alleen met SD/USB kleiner of gelijk aan 2GB. Wellicht ook mogelijk om grotere kaarten met FAT16 te formatteren (ipv FAT32), maar dan is de partitie niet groter dan 2GB.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Je moet idd niet groter gaan dan 2GB. Dat FAT ( FAT16 of FAT32), geen idee wat het betekent, maar lang leve google:). 16GB is echt veel te groot. Probeer een 2GB en probeer het nog eens. ( BTW, word altijd digibeet genoemd maar is wel gelukt:D). En eerlijk: staat in de beschrijving. Gaf bij mij "CD klep open" in het scherm toen het niet lukte>
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
En kan het trouwens niet zo goed hebben als het niet werkt bij mij, en zeker weet dat het wel werkt,(via google/youtube), en bij mij niet. Je krijgt eerst usb, dan de cd frontlader/dvd. DVD functie werkt gewoon nog dus. Net naar huis gereden met Volbeat via usb. Werkt geweldig. (voorheen via telefoon en aux; wat een ge***). Wat bij mij lukt, lukt bij jou ook. Succes.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
En kan het trouwens niet zo goed hebben als het niet werkt bij mij, en zeker weet dat het wel werkt,(via google/youtube), en bij mij niet. Je krijgt eerst usb, dan de cd frontlader/dvd. DVD functie werkt gewoon nog dus. Net naar huis gereden met Volbeat via usb. Werkt geweldig. (voorheen via telefoon en aux; wat een ge***). Wat bij mij lukt, lukt bij jou ook. Succes.

zojuist heb ik het geprobeerd zowel een usb als sd kaartje van max 2g geformateert naar fat16 maar helaas zonder succes.

Blijft bij jou het lampje altijd branden ? of alleen als hij net aan/uit gaat ?
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Brandt alleen als je via de cd/aux knop de usb functie kiest. Je hoort het kastje ook een klein tikje geven dat hij aan gaat.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
hmm apart dat heb ik allemaal niet. maar zodra ik hem uit zet ( de auto ) dan knippert hij 3 keer en dat is alles wat hij doet.