CT200h van Roy

Royct200h

Nieuw hier
17 feb 2017
10
6
0
Omdat er al wat dingen zijn veranderd aam de ct en er nog een aantal dingen gaan gebeuren maar een project topic aangemaakt.

gedaan:
- 18'' OZ ultraleggera mat zwart
- Dak en grill glans zwart wrap
- Pookje en strip dashboard kastje carbon look wrap
- Achterlichten smoke wrap
- Android dubbel din
- Led interieur verlichting
- Led dimlicht, grootlicht en mistlampen
- Blackvue dr650s 2ct
- Hybrid logo's zijkant verwijderd

wat er nog op de planning staat:
- Verlagings veren of BC coilovers
- Spoiler glans zwart wrappen
- Lexus emblemen vervangen



Vanaf mei in het bezit van de ct en vanaf dag 1 opzoek gegaan naar mooie zomer velgen het zijn uiteindelijk 18inch OZ Ultraleggeras geworden.
vymxya.jpg

nx0u36.jpg



Omdat mijn ct standaard hallogeen verlichting heeft alles vervangen door led verlichting.
nqxs15.jpg



Achterlichten voorzien van een smoke wrap
2i1kvh2.jpg



Blackvue dr650s dashcam
or7bpz.jpg

35d9h92.jpg





Momenteel druk aan het twijfelen of er verlagings veren onder komen of meteen een BC schroefset. De ct hoeft niet extreem laag maar toch zeker wel een aantal cm om de wielkasten mooi te vullen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vagtech

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
:D
Woooaah... Roy...
Ik schrok!

Dacht, toen ik de titel van je topic las,
dat iemand mijn (overigens bruine) CT onder handen had genomen....

Dikke velgen, super bandjes, wraps, verlichting....

Ik moet zeggen dat je erg smaakvol te werk bent gegaan.
:rulez:

Je volgende stap zie ik graag verschijnen.

Veel plezier en schrootvrije kilometers gewenst met de jouwe.

Met vriendelijke groet,
Roy
 

Royct200h

Nieuw hier
17 feb 2017
10
6
0
kleine update

Leuk Erjee en ErwinIS200 al 2 volgers haha.

Gisteren bezig geweest met de nieuwe radio.
In de vorige auto 7 jaar lang een pioneer dubbel din gehad wat prima beviel maar omdat er geen 'normale' dubbel din in een ct past ,waren er helaas maar weinig opties over.
Het is nu een Android 6.0.1 dubbel din geworden en de eerste indruk is goed. De radio ziet er netjes uit, mooi scherm en werkt hetzelfde als je Android telefoon.
De stuurwiel bediening en zelfs de originele USB en AUX poorten werken.


2581po3.jpg


28lxwuf.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Maikhan en Vagtech

kooltje

Nieuw hier
26 mrt 2018
7
0
1
Roy.....Ziet er mooi en strak eruit :thumbsup:.heel mooi gedaan.
Vraagje,
elke bouwjaar is jouw ct 200h!
Ik wil ook mijn ct 200h onderhanden nemen. Met name het geluid gedeelte, eigen composet en versterker en subwoofer inbouwen.
En kan ik je mailen voor eventuele vragen.
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Wauw, dat ziet er super netjes uit!
Jouw CT is daarmee helemaal van deze tijd.
Heel mooi gedaan.
Heb je allemaal zelf ingebouwd of heb je dat bij een car audio inbouwert laten doen?
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Zoiets ga ik dus echt niet doen in mijn IS (het multimediasysteem), ten eerste past het niet en het allerbelangrijkste mijn vrouw gaat dan door het lint. Maar ik moet zeggen ? erg netjes gedaan.
 

Royct200h

Nieuw hier
17 feb 2017
10
6
0
Roy.....Ziet er mooi en strak eruit :thumbsup:.heel mooi gedaan.
Vraagje,
elke bouwjaar is jouw ct 200h!
Ik wil ook mijn ct 200h onderhanden nemen. Met name het geluid gedeelte, eigen composet en versterker en subwoofer inbouwen.
En kan ik je mailen voor eventuele vragen.

Ct is van 2012 zonder navi (nu wel met het scherm) en dus met 6 speakers.
Composet, subwoofer en 2 versterkers had ik in me vorige auto ook zitte dus daar kan ik je misschien wel bij helpen als je daar vragen over hebt.
 

Royct200h

Nieuw hier
17 feb 2017
10
6
0
Wauw, dat ziet er super netjes uit!
Jouw CT is daarmee helemaal van deze tijd.
Heel mooi gedaan.
Heb je allemaal zelf ingebouwd of heb je dat bij een car audio inbouwert laten doen?

Zelf ingebouwd was een half uurtje werk.
Hebt alleen dopje 10 nodig om de 4 bouten van de radio los te schroeven verder klikt alles uit elkaar.
 

Royct200h

Nieuw hier
17 feb 2017
10
6
0
Zoiets ga ik dus echt niet doen in mijn IS (het multimediasysteem), ten eerste past het niet en het allerbelangrijkste mijn vrouw gaat dan door het lint. Maar ik moet zeggen ? erg netjes gedaan.

Als je een originele radio zonder scherm hebt en je vervangt die voor een radio met scherm gaat ze door het lint haha.
Mijn vriendin vind het alleen maar makkelijker kan ze sneller muziek zoeken.
 
Laatst bewerkt:

kooltje

Nieuw hier
26 mrt 2018
7
0
1
IK heb een ct 200h bj 2011 business line pro met 10 speaker systeem en hd navigatie systeem. Ik heb 2x 2 weg composet die ik erin wilt bouwen en ik ga zelf een kist maken voor mijn eigen subwoofer.
Mijn vraag:
1) heb jij zelf de speakers ingebouwd, zo ja dan kun je mij misschien tips geven hoe ik het beste de speakers kan vervangen.
2) heb jij zelf ook extra versterkers erbij ingebouwd, zo ja heb je de line out of speaker uitgang van je autoradio gebruik voor het aansturen van je versterkes.
of heb je de lline out van de bestaande versterker gebruikt.
 

meanmachine

Nieuw hier
28 mrt 2018
1
0
0
Hoi Roy,

Super netjes gedaan allemaal. Mooie CT (zo zie je ze weinig)
Wat zijn de maten van de velgen/banden en was het makkelijk om de dash cam's te installeren?

Mijn CT is heb ik trouwens verlaagd met Merwede Springs (Eilbach maakt ze niet zo laag voor CT en Megan Racing was erg duur omdat ze uit USA moesten komen)

30mm/25mm voor/achter
 

Bijlagen

  • photo7060.png
    photo7060.png
    630,8 KB · Weergaven: 50