Jimmy's project is200

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Nice en de ET?
Ik denk dat ik bij 17" ga blijven, maar wel breder ivm mijn wensen voor track day's.
Moet gaan sparen voor een velg met minder gewicht dan de 20kg (incl band)...
:O
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Nice. Zeker de velgen. Echt mijn smaak. Het lager leggen zou ik iets minder ver doen. Al met al mooi gedaan en zo gepersonaliseerde auto.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
j2jedi zei:
Nice en de ET?
Ik denk dat ik bij 17" ga blijven, maar wel breder ivm mijn wensen voor track day's.
Moet gaan sparen voor een velg met minder gewicht dan de 20kg (incl band)...
:O

Qua gewicht vallen de wielen volgens mij best mee, ik mis zover ik weet niets of niet veel mbt performance.
En gezien mijn project ben ik ik niet gefocussed op performance maar op the looks.
Supersnel was hij niet en ik ben (voorlopig) ook niet van plan daar wat aan te doen.

Compressor en dat soort dingen is niet geheel mijn ding, dan koop ik liever een snellere auto.
Tja zoals jij een Tezza is een hele andere verhaal, go fast :)
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Gisteren de Lex even in de poets gezet met de hand is het echt een karwei.
Binnenkort maar eens een Dual Action halen.

2mfybs1.jpg


2z52mo1.jpg


35jc9rs.jpg


2vkxhev.jpg


foto kwaliteit is alleen wat minder
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Stel een vraag in 2013 en krijg hem beantwoord in 2015, en dat rentevrij
Sorry voor mijn late response Slippenick

j6n97d.jpg


j9ngjn.jpg
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Het is weer een tijd geleden dat ik actief online geweest ben en heb een hoop te lezen gehad, altijd weer grootse fun!
Helaas kon ik niet bij de laatste meeting zijn, maar bij de volgende ben ik zeker weer present.

Ik heb het altijd in mijn gedachte gehad om wat aan de fogs te doen, destijds heb ik ze beplakt met gele folie.
Maar nu gekozen voor iets anders, waarom geen angel eyes in de fogs inbouwen.
Van de week maar de stoute schoenen aangetrokken en de fogs voorzien van angel eyes.

Van binnenuit had ik mijn koplampen en fogs al gesmoked, maar nu ook de buitenzijde gesmoked d.m.v. folie.
Zie pics before and after, lights on and off.

Ps. Zie tevens de huidige staat van de Lex :)

2vipbm0.jpg


2r2u645.jpg


wl4w78.jpg


2ik60pl.jpg


c3jat.jpg


To be continued...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! Dat durf ik nog niet te doen met die fogs maar wel leuk gedaan! ben benieuwd naar het complete plaatje!