Jimmy's project is200

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Hoe klein kan deze wereld zijn
Rij ik gisteren van me werk op de n15 komt deze auto naast me rijden en groette me😁 ik was toevallig met de lex naar mijn werk gegaan

Nogmaals echt een mooie bak!

Hahaha inderdaad, niet verwacht dat ik je hier tegen zou komen.
Lexus rijders onder mekaar toch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Zo van het weekend maar even nieuwe goodies bevestigd, andere raamdeflectors en raamspoiler...

jugzt0.jpg


10z9uur.jpg
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Blijft een strakke bak! De raamspoilers staan goed!
wat voor velgen zijn dit ook alweer? En wat zijn de specs? Staan erg goed
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
No Title

23-08-2006 mijn Lexus gekocht met 107.000 kilometers, in de afgelopen 11 jaar ontzettende veel plezier van gehad en altijd vertroeteld.
23-08-2017 mijn Lexus verkocht met 417.000 kilometers, wat zal ik haar missen zeg.

Gelukkig is auto gekocht door een kennis van me, en hoop ik dat hij haar net zo zal behandelen als ik!
Laatste foto van yesterday.

Binnenkort pics van mijn nieuwe bolide.
 

Bijlagen

  • photo6204.jpg
    photo6204.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 38

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Die is dus goed ingereden. Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.
 

Lexus131313

Nieuw hier
26 jul 2017
24
4
0
Hey JImmy......jouw IS200 ken ik idd nog wel, was altijd je troetelkind, stond altijd te glimmen bij de MOT.......vond het altijd al een mooie IS, nu heb ik er ook eentje, gewoon omdat ik de IS200 altijd al een mooi tijdloos model vond en nog steeds vind.
Ji vraagt je nu af nou wie is U dan wel........je kent mij wel kom al jaren regelmatig bij de MOT en nu ook de GATE terminal, alleen in een andere wagen een bestikkerde Touran hahaha, vriend van Pim H, dan weet je wel wie ik ben ......

Ben benieuwd naar je nieuwe Lexus ????
greetzzz
Rick
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Hey JImmy......jouw IS200 ken ik idd nog wel, was altijd je troetelkind, stond altijd te glimmen bij de MOT.......vond het altijd al een mooie IS, nu heb ik er ook eentje, gewoon omdat ik de IS200 altijd al een mooi tijdloos model vond en nog steeds vind.
Ji vraagt je nu af nou wie is U dan wel........je kent mij wel kom al jaren regelmatig bij de MOT en nu ook de GATE terminal, alleen in een andere wagen een bestikkerde Touran hahaha, vriend van Pim H, dan weet je wel wie ik ben ......

Ben benieuwd naar je nieuwe Lexus ????
greetzzz
Rick

Hi Rick,

Leuk je hier op de forum te treffen, en ja ik weet heel goed wie je bent :)
Hoorde al van Pim dan je bent overgestapt naar een Lexus.

Gtz Jimmy
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Bij deze dan de pics van mijn nieuwe bolide, het is dus een is250 executive geworden met 130k op de teller.

Kleine goodies zie pics.
Achterlichten zijn voorzien van redouts, nog geen pic van.

New vs Old
2hykwae.jpg


Fogs voorzien van leds (Halo vs Led)
dz6mub.jpg


Interieur voorzien leds allemaal
ebbo85.jpg


Stads voorzien van leds
2hqcchh.jpg


Upcoming;
Verlagingsset (schroefset, of veren)
Breedset 19inch, even the fitment uitzoeken wat past wel en met welke et voorkeur 8.5j front en 10 a 10.5j achter.