Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Phaebo IS200 Supercharged

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Phaebo IS200 Supercharged

hoewel ik eerst dacht dat ik niet teveel zou gaan doen aan mijn auto, is het onderhand toch een soort van projectje geworden van mij.

zo is hoe ik de auto kocht

inmiddels heb ik de auto rondom laten tinten. voorruiten maximaal wat toegestaan is en achter een stuk donkerder.
    Ook heb ik inmiddels donkere LED achterlichten gemonteerd, vanuit amerika besteld.
    en de 2 mistlampen in dezelfde tint laten tinten.

toen ik de auto net een week had heb ik een schroefset van BC racing binnengekregen en deze er onder gemonteerd en laten uitlijnen.
    Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over deze set. Je kan hem op vele manieren afstellen zoals veerspanning, demping, hoogte en dit alles appart van mekaar. Ook rijd de auto nog erg comfortabel al zeg ik het zelf.

inmiddels zitten ook de angeleyes erin en zit er xenon verlichting ik de koplampen en in de mistlampen ( 8000K )hier nog eff een paar fotos van
    PS de auto staat nu weer op de originele 17 inch wielen met winterbanden, van de zomer komen er weer andere velgen onder.

Commentaar

gaaf project lekker bezig!!

waar heb je die koplampen vandaan??

Commentaar

Heel netjes gedaan, mooi clean. Vind ook deze velgen een stuk beter ogen!
        In 't echt ziet alles er heel anders uit..

Commentaar

Nice
          Mooie updates en ben benieuwd naar de velgen die eronder komen.

Zeggen ze in het begin allemaal "bwa, kga er niet veel aan veranderen zenne....."

Commentaar

@jeroen
            de koplampen heb ik van ebay, uit amerika. Maar zoals ik je al verteld heb gaan deze er niet zonder moeite in.
            Ook merk ik dat ze een beetje last hebben van vocht ( dit moet ik nog gaan verhelpen ) moet alles af gaan kitten geloof ik

Commentaar

ah oke ebay dus! das wel balen van het vocht! hopelijk is het snel opgelost..

Commentaar

zo.. inderdaad een projectje! de achterlichten zijn iets te donker voor mijn smaak, maar dat telt niet mee natuurlijk het is jouw auto! Heb je nog meer plannen voor? (anders dan andere velgen van de zomer?)
                3SGE Inside

Commentaar

Echt mooi gedaan!
                  Vooral je koplampen

Commentaar

Mooi gedaan Keep up the nice work.

Volgens mij had ik je koplampen ook bij ShowOff te koop gezien.
                    Had je de spullen snel in huis vanuit de VS? Ben benieuwd naar je zomervelgen. Ga jenog voor de DUB-stijl?
                    JDM Toyota Altezza RS200

Commentaar

bedankt voor de reacties.

Ja klopt ik heb de koplampen ook bij show off gezien, helaas had ik ze al besteld toen ik ze daar zag, maar daar kosten ze rond de 400 euro en heb ze nu voor 100 euro goedkoper inclusief verzenden etc..

de velgen die ik heb liggen heb ik gekocht om op te knappen. Dit zijn imitatie velgen van het merk Vienna kreist.
                      dezen hebben de maten voor 18 inch 8,5J en achter 18 inch 9,5j Dus dat is lekker breed.
                      Waarscheinlijk zal ik het een en ander moeten aan passen aan mijn wielkasten maar dat komt nog wel.
                      Er gaan waarscheinlijk ook behoorlijk getrokken banden omheen komen namelijk voor 215/35/18 en achter wil ik 225/35/18
                      zoiets moet het ongeveer worden

Commentaar

Dat zijn wel erg dikke velgen!
                        Hoe zit het trouwens bij jou, met de fittingen in de lampen?
                        Heb je net als mij T20 steekfittingen, voor het knipperlicht aan de voorkant en de verlichting achter?
                        Of heb je andere fittingen?
                        Ik ben namelijk op zoek naar Andere fittingen maar die heb ik zo snel nog niet gevonden helaas :neutral:

Wat zijn de verdere plannen aan de auto?
                        Heerlijk projectje dit

Commentaar

Ziet er goed uit man!

Verder nog plannen?
                          Burn rubber, not you're soul

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Nilles
                            Dat zijn wel erg dikke velgen!
                            Hoe zit het trouwens bij jou, met de fittingen in de lampen?
                            Heb je net als mij T20 steekfittingen, voor het knipperlicht aan de voorkant en de verlichting achter?
                            Of heb je andere fittingen?
                            Ik ben namelijk op zoek naar Andere fittingen maar die heb ik zo snel nog niet gevonden helaas :neutral:

Wat zijn de verdere plannen aan de auto?
                            Heerlijk projectje dit

hoi

de knipperlicht fittingen van de koplampen zijn volgens mij gewoon de zelfde fittingen als in de originele koplampen, of je kan de knipperlicht fittingen geloof ik overzetten van de originele koplamp naar de angeleyes unit dan past de stekker er gewoon op. In ieder geval heb ik niks aan hoeven te passen aan de knipperlichten. Knipperlicht lampjes waren ook inbegrepen, evenals het grootlicht lampje.

De dimlicht fittingen zijn wel anders. Deze zijn origineel hb4 ( 9006 ) fittingen en degene in de angeleyes unit zijn D2R fittingen ( welke hetzelfde zijn als oem xenon )
                            helaas had ik geen oem xenon maar een aftermarket setje en heb ik dus 2 nieuwe D2R xenon lampjes moeten bestellen en een verloop kabeltje om het passend te maken op de starters van de lampen.

Verdere plannen voor mijn auto zijn voorlopig

-vochtprobleem in me koplampen verhelpen
                            -velgen op laten knappen ( spuiten en of polijsten )
                            -wind deflectors op de zij ramen voor + achter ( besteld en onderweg )
                            -dubbel din auto radio ( maar moet eerst uitzoeken hoe het juist aangesloten kan worden aangezien ik oem navigatie en versterker heb)
                            -smoke mistlampen voor
                            -remklauwen opnieuw in de rode lak zetten ( begint los te laten )
                            -misschien een heel klein spoilertje op de kofferklep

dit zijn voorlopig eff de plannen voor de toekomst.

Commentaar

Waar heb jij je winddeflectors besteld?
                              JDM Toyota Altezza RS200

Commentaar

Werken ...
                              X