Phaebo IS200 Supercharged

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

j2jedi zei:
Phaebo zei:
Die heb ik ook bekeken. Ik had ze gevraagd of ze transparant zijn en ze zeggen van "niet echt".
Kan je foto's maken met een lamp erachter wanneer je ze hebt? Donker vind ik niet erg, maar ze moeten wel iets doorzichtig zijn.

Jimmy zei:
Ik heb zelf de climair's in donkere versie, ogen stukken mooier dan de normale.
Dus ze zijn er wel hoor.
Ik ga ook niet voor de Climair, want die zijn twee losse delen tussen de ramen. In mijn geval is het een kwestie van mijn smaak, JDM look en geen technische reden. Vind ze mooier als ze over de ramen heen lopen, meer ??n geheel in de vormgeving.
:)

Is inderdaad een kwestie van eigen smaak, it's your car and your decision!
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

kijk kijk...

Mooi auto. keurig strak en leuk met die koplampen;)

Jammer van die velgen want vind het persoonlijk hele mooie velgen...beide trouwens :D
ik heb totaal geen voorstelling van die dichte velgen onder een IS

Succes met de rest... het is verslavend he dat bescheiden mooier maken.. de autos zijn al zo mooi
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

nou ik heb weer een paar updatejes. namelijk:

heb eindelijk het vochtprobleem opgelost in mijn koplampen. Heb ze opnieuw gedemonteerd en alle mogelijke openingen netjes afgekit. Helaas was ik ook zo stom geweest om de 2 ventilatie gaatjes dicht te kitten waardoor er geen vocht circulatie meer mogelijk was en er dus alleen maar meer damp bleef hangen, daar kwam ik dus gelukkig achter en heb deze dus weer open gemaakt.
Nu geen vocht meer gezien in mijn units. Ook niet met regen en dauw etc..

Ook zaten er 3 ledjes in mijn koplampen welke ik niet mooi vond als ze tegelijk zouden branden met mijn angel eyes. Maar vond het zonde om ze niet te benutten. Om dit op te lossen heb ik er een dagrij verlichting van gemaakt. Heb een relays geplaatst en wat bedrading getrokken zodat als ik mijn contact/motor aan zet dat de 3 ledjes gaan branden als dagrijd verlichting, maar wanneer ik dan mijn stadslichten (angeleyes) en dimlichten aanzet gaan de 3 ledjes weer uit, zodat ik als ik mijn verlichting aan heb niet die 3 ledjes heb branden.

Nou kreeg ik van de week ook eindelijk mijn winddeflectors binnen vanuit amerika. Deze heb ik ook gelijk gemonteerd en gelijk eff een paar fotootjes geschoten.


de dagrijverlichting
IMAG0142.jpg

stadslicht
IMAG0141.jpg

de winddeflectors
IMAG0137.jpg

IMAG0138.jpg

IMAG0146.jpg

IMAG0144.jpg

IMAG0136.jpg

IMG_20120211_164336.jpg

IMG_20120211_164321.jpg

IMG_20120211_164311.jpg

IMG_20120211_164246.jpg

IMG_20120211_164402.jpg
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Ziet er goed uit, het contrast van de donkere lichten in een lichte auto vind ik erg mooi :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: slippernick

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Goed bezig hier en ben vooral benieuwd naar de velgen.

Met die maten van banden zullen deze inderdaad lekker getrokken liggen :rulez:
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

mooie aanpassingen. :rulez:

Die achterlichten heb ik ook gezien maar had nooit gedacht dat ze op zilver zo goed zouden staan. Wat heb je met je mistlampen gedaan? Is dat ook HID of heb je gewoon wit licht erin zitten?

Waar heb je die wind dingen voor de ramen vandaan ik vind dat zelf erg fijn en zoek nog een setje.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

jah ik ben zelf ook erg blij met die achterlichten. Ik moet wel zeggen dat ik alleen de achterlichten in die tint kon krijgen, de mist achterlichten heb ik in de kleur moeten laten tinten om ze te matchen.

de voorste mistlampen zijn ook voorzien van 8000K xenon net als de koplampen.

De windkappen heb ik via EBAY besteld. Weet niet meer precies waar ik ze gevonden had maar ze kwamen uit amerika.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Zo, die winddeflectors zijn mooi! Dan ga ik ze toch maar ook daar bestellen.
Die uit Japan zijn veel lichter van kleur, maar deze vind ik goed...ze zijn doorzichtig.
Mooie mod ook met je dagrij-LEDS. :rulez: Heb je deze koplampen al gechecked op de scherpte van het lichtbeeld of ga je telkens de koplampen verwisselen voor de apk? Achterlichten vind ik ook stoer.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

@ j2 jedi

Vind deze winddeflectors zelf ook erg geslaagd :) en wat betreft de dagrijd verlichting, het zijn de kleine dingetjes waarmee je onderscheid maakt vind ik ;)
verder heb ik de koplampen op me werk voor het koplamp afstel apparaat gehad en ze geven perfect licht beeld. een mooie scherpe lijn. Zelfs nog netter dan de originele koplampen. Dus ik kan ze voor de APK gewoon laten zitten.
All??n de mistlampen achter moet ik wel omwisselen met originele bij de APK, aangezien in de apk regels staat dat licht units niet beplakt of gespoten mogen zijn. De mistlampen achter zijn getint met folie. Maar die zijn makkelijk om te wisselen voor originele die ik nog achter de hand heb.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

plannen zijn toch gewijzigd namelijk, de vienna kreis look velgen gaan weer in de verkoop. Ik heb toch geen zin meer om ze op te knappen en ga voor een andere set wielen. namelijk

Ultralite Hikari breedset met de maten 18x 8,5J voor en 18 x 9,5j achter en dan met de banden maten 215-35-18 voor en 225-35-18 achter.

hier alvast een foto van de velgen die ik eronder ga monteren
hikari_1390145_2.jpg
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Dikke IS200! Kun je wat uitgebreider de ervaring met de BC schroefset beschrijven? Heb zo'n setje onder mijn Civic gehad, maar dat is een heel andere auto natuurlijk. Vooral benieuwd naar hardheid/comfort en verschil in wegligging.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Volgens mij is er een member geweest met deze velgen onder een zwarte is200.
Even zoeken, heb je meteen een idee hoe ze eronder staan. Zover ik weet staken ze een beetje uit achter.

Verders nice wheels
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

Ik vind het ook zeer fraaie velgen, ik ga ze ook snel bestellen ;) :p Just kiddin
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Re: Phaebo IS200 platinum silver

afgelopen weekend was het eindelijk zo ver en kon ik mijn Ultralite Hikari velgen ophalen. De banden had ik al liggen en zaterdag dus gelijk de banden erop gezet. De banden staan nu aardig getrokken om de velgen heen en vind het zelf erg geslaagd.
Helaas als ik te hard over drempels of kuilen op de snelweg rijd dan lopen mijn wielen iets aan in de wielkasten. Daarvoor heb ik voor komende zaterdag dus een afspraak gemaakt om mijn wielkasten te laten uitrollen. Het loopt maar heel licht aan en na zaterdag zal dat probleempje wel opgelost zijn.

Wat wel leuk was is dat ik afgelopen zondag toen ik terug naar huis reed vanuit scheveningen ik een duitse IS200 rijder tegen kwam op de snelweg. Hij liep te toeteren en stak zijn duim op. ( geen bekende volgens mij ) maar wel altijd leuk om zulke reacties te krijgen.

Zie hier de fotos

Hier de velgen net gemonteerd, net van de brug af. dus de auto zakte nog ietsje in na even goed gereden te hebben
IMG_20120310_123847.jpg

IMG_20120310_121118.jpg


hier het totaal plaatje
IMG_20120310_130423.jpg

IMG_20120310_130433.jpg

IMG_20120310_130444.jpg

IMG_20120310_130455.jpg
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Phaebo IS200 platinum silver

ziet er super uit! ik zou ook mijn duim omhoog steken! ;)

maar ik heb je niet gespot in scheveningen, was er zondag ook!