Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Voor de mensen die moeten krabben...

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Volgende week een afspraak met de glasboer omdat een collega de ruiten heeft ontdooid van de bedrijfsauto met een flesje water , goeie tip
    de scheur loopt nu van links naar rechts

btw , deze 4 jaar oude auto is geen Lexus

gewoon krabben
    Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
    1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
    BC schroefset / 19 inch staggered
    http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door SC400nl Bekijk bericht
      Volgende week een afspraak met de glasboer omdat een collega de ruiten heeft ontdooid van de bedrijfsauto met een flesje water , goeie tip
      de scheur loopt nu van links naar rechts

btw , deze 4 jaar oude auto is geen Lexus

gewoon krabben
      Ik doe dit al bijna 20 jaar en nog nooit is bij mij een ruit gebarsten.
      Gewoon de auto starten, de blower vol op het raam, ruitenwissers op interval en telkens een scheutje water.
      Just ask....

Commentaar

• @SC400 Wellicht een slechte ruit icm spanning, of kokend water gebruikt.

Conclusie op basis van aanname, niet op feiten gebaseerd.
        Krakte de ruit toen hij er water op gooide?

Het heeft van de week zo weinig gevroren dat er meer aan de hand moet zijn geweest...

Commentaar

• Even een tip van Gijsbert Pronk. Zie ruiten ontdooien met water op 1:15

Zo kan het ook:

Laatst bewerkt door GPS-10 , 15 Mar 2016, 11:47.
          In 't echt ziet alles er heel anders uit..

Commentaar

• Kwam er nog een tegen, een aardappel buiten en shampoo binnen, maar dat is een Belgisch advies.
            Dat van dat warme water is m.i. een Hoax door Carglass, immers als ik hier in de bloed hete zomer de wasstraat in rij is het verschil (bron)water - vs buiten temperatuur ook fors.

https://www.youtube.com/watch?v=b3mB...IvJ98FMSUzMeHA

Commentaar

• De snuit van de auto 😆
              Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

• Hahaha nu je het zegt, was me niet eens opgevallen

Commentaar

• Ik heb voor 30 euro een buitenkabel en blaaskacheltje gekocht. Via het kattenluikje gaat de kabel naar de auto, waar de kachel op het middenconsole staat. Een tijdschakelaar staat ingesteld om ca 30 minuten voor vertrek het stroom te activeren, waardoor ik in een heerlijk dampende auto stap
                  GS450h, Executive, 2006

Commentaar

• Sinterklaas heeft mij dit weekend verblijd met een grote vochtvanger, eens kijken of dat de beslagen ruiten ná het krabben tegengaat...

Commentaar

• Misschien al eerder gezegd maar je kunt het beste beginnen met ervoor te zorgen dat het ijs niet hecht. Ik gebruik daarvoor een waterafstotende coating van Gyeon i.c.m. Monello aquaphobia. Als er dan ijs vormt veeg ik het er zo af. Sowieso ervoor zorgen dat de ruiten schoon zijn, dat vermindert de hechting van ijs al flink.

Jarno

Commentaar

Werken ...
                      X