Voor de mensen die moeten krabben...

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Die moeten we voor de rechter slepen!

Waar is de rijdende rechter als je 'm nodig hebt? :p

Vanmorgen zo'n vastgevroren sneeuwlaag op de ruiten :(

Motor toch maar even aan en water over de sneeuw.
Reed in no-time weg, terwijl de buurman nog stond te modderen met zijn ouderwetse krabber.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
No Title

Die methode werkt niet zo goed voor het achteruit
wat heb ik fout gedaan vroem ?
 

Bijlagen

  • photo2765.jpg
    photo2765.jpg
    8,3 KB · Weergaven: 36

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nou discussie? :p Het is vooral een informatief topic geworden om ongeduldige forumleden zo snel mogelijk van A naar B te krijgen :thumbsup:

Weet je al wat je voortaan gaat doen, want dat is nu de hamvraag?
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Sjonge jonge, met alle respect maar dit begint echt onzin te worden:p
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Nog even terug on topic, mag ik jullie mijn ideale standkacheltje voorstellen:
https://www.conrad.nl/nl/defa-ventilatorkachel-230-v-856315.html
Gewoon 's morgens een half uurtje op de schakelklok, en je stapt in een voorverwarmde auto met schone ruiten :D
Niks krabben of vegen, niks de-icer spray, niks dekens, niks kranten. Werkt echt geweldig :rulez:
Je moet alleen een 220v snoer je auto binnen kunnen leiden dat je voor vertrek afkoppelt, en dat kan afhankelijk van je woonsituatie een probleem zijn.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Peter, dat is mooi, maar ik heb op de parkeerplaats van de auto geen 230v stekertje...

Vanmorgen weer van dat hardnekkige ijs op de ruit: regen die door een temperatuur van n?t onder nul vastvriest.
Flesje water op kamertemperatuur mee en dat over de ruit verspreid.
Met de wisserkant van genoemde Vileda wisser het gesmolten laagje weghalen en direct sprayen met Action spul om te voorkomen dat dit water een filmpje ijs vormt.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Peter heeft me wel op een idee gebracht, n.l. om een 12v versie te kijken met een starthulp, zodat ie de accu niet leegtrekt.
Nu was ik al van plan om zo'n starthulp te kopen, maar weet niet waar op te letten.
Dit is overigens niet voor de Lexus, maar voor die van Ega (die ik 's morgens voor haar krab...)

Zal in een nieuw topic om informatie vragen :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Nou discussie? :p Het is vooral een informatief topic geworden om ongeduldige forumleden zo snel mogelijk van A naar B te krijgen :thumbsup:

Weet je al wat je voortaan gaat doen, want dat is nu de hamvraag?

Ik heb niet altijd haast, maar er zijn altijd van die momenten dat je toch snel weg moet :p

En VROEM, ik heb alleen de vraag gesteld, geen antwoord gegeven dus mij hoef je niet te dreigen met een rechtszaak :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja, als men het topic goed doorneemt, dan zijn ze nu voldoende ge?nformeerd wat ze wel of niet moeten doen.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
alle gekheid op een stokje VROEM heeft een goed idee , die starthulp heb ik al , en kan ook geen 220 naar de auto krijgen zonder eerst een plantsoen te overbruggen , wel zit er een standkachel op het motorblok aan gesloten maar weet niet of die werkt en zelfde probleem , geen mogelijkheid voor een 220 aansluiting

we horen het wel VROEM , keep us posted :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik oprecht benieuwd of er grote verschillen bestaan tussen ijskrabbers van Aldi of Action... Zelf heb ik zo'n ding met een handschoen eraan.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
De reden dat ik de Vileda zo prettig vind ivm andere reguliere krabbers, is de breedte.
De Vileda is net wat breder, dus krabt in normale omstandigheden sneller.